Wariant E to jest jedyny, bezsensowny wariant! Zamiast wyprowadzić ruch z Myślenic jeszcze go zwiększa! Wariant przez górne przedmieście jest jedynym sensownym!
Dokładnie ale BDI powinna się łączyć z tym nowem wschodnim śladem S7
Perykles10 paź
Pan Profesor opowiada niestety bzdury, ewidentnie wiedza inżynierska została przysłonięta jakimiś interesami. Analizy dla "starego śladu" były robione, wyszło jednoznacznie że nie ma możliwości budowy drogi ekspresowej. Droga "nie ekspresowa" już istnieje i jest stopniowo modernizowana - to nie jest alternatywa! Jedynym sysnsownym wariantem jest puszczenie S7 w stronę Zakopanego od węzła Bieżanów nowym śladem do Myślenic. Wszystko inne to różnorakie lobby działające we własnym interesie nie mające nic wspólnego z racjonalnym planowaniem w imię interesu całego kraju (to jest droga międzynarodowa o strategicznym znaczeniu, docelowo ma być ekspresowy ciag północ południe, od Gdańska, przez Chyżne na Słowację do Austri, Wegier i dalej)
Józef Tomal: Jeśli S7 ma przebiegać przez gminę Myślenice to jestem za wariantem E
Wariant E to jest jedyny, bezsensowny wariant! Zamiast wyprowadzić ruch z Myślenic jeszcze go zwiększa! Wariant przez górne przedmieście jest jedynym sensownym!
Prof. Andrzej Szarata: Dlaczego przy budowie S7 nie możemy utrzymać starego korytarza? Nie znam analizy takiego wariantu
Dokładnie ale BDI powinna się łączyć z tym nowem wschodnim śladem S7
Pan Profesor opowiada niestety bzdury, ewidentnie wiedza inżynierska została przysłonięta jakimiś interesami. Analizy dla "starego śladu" były robione, wyszło jednoznacznie że nie ma możliwości budowy drogi ekspresowej. Droga "nie ekspresowa" już istnieje i jest stopniowo modernizowana - to nie jest alternatywa! Jedynym sysnsownym wariantem jest puszczenie S7 w stronę Zakopanego od węzła Bieżanów nowym śladem do Myślenic. Wszystko inne to różnorakie lobby działające we własnym interesie nie mające nic wspólnego z racjonalnym planowaniem w imię interesu całego kraju (to jest droga międzynarodowa o strategicznym znaczeniu, docelowo ma być ekspresowy ciag północ południe, od Gdańska, przez Chyżne na Słowację do Austri, Wegier i dalej)