GDDKiA o budowie drogi S7 Kraków-Myślenice: Nie zostały jeszcze podjęte decyzje odnośnie dalszych rozwiązań i procedowania inwestycji

  • 16 kwi

    W MOJEJ opinii burmistrz niestety , ale pozoruje tylko działania w kwestii zablokowania rujnującego prowadzenia autostrady przez Myślenice. Czeka na decyzję polityczną W-wy i zrobi tak , jak mu każą. Przecież wiecznie nie chce siedzieć w KMY , kiedy salony warszawskie czekają. INTERES mieszkańców Myślenic jest mało ważny i jest na końcu.

    12
  • 15 kwi

    TO NIE JEST obejście miasta , o którym w poprzednich latach się mówiło (wtedy mówiło się o LOKALNEJ obwodnicy z kierunku Sułkowice). Proszę się doinformować i nie pisać bzdur. To co teraz jest planowane TO TRANZYT AUTOSTRADY na południe, który prowadzony przez Myślenice jest potrzebny mieszkańcom jak drzwi w lesie. Mało tego: prowadzony w ten sposób, od zachodu, jest SZKODLIWY dla mieszkańców i rujnuje miasto. WSZYSCY w KMY powinni się temu sprzeciwić i działać , żeby tranzyt autostrady omijał miasto szerokim łukiem (i połączenie miasta z tranzytem za pomocą dojazdówki). Kto to widział , żeby takie coś robić ???

    14 2

Ponad 4 tysiące podpisów mówiących „NIE dla projektu budowy S7 przez Myślenice”

  • 2 kwi

    Z czym masz problem ?

    10

Myślenice. Zostało niewiele czasu, aby zaprotestować przeciwko drodze S7. Mieszkańcy podpisują petycję

  • 24 mar

    TO JEST tranzyt autostrady.. Miasto od tego się nie rozwinie. Tzn. rozwinie się tak samo, jak pójdzie to w innym , nie rujnującym miasta miejscu.

    3 1

Jerzy Cachel: Radni powinni mieć możliwość zadania pytań oraz przedstawienia uwag i wniosków do propozycji GDDKiA

  • 22 lut

    Wymień choć JEDNĄ "najrozsądniejszą" korzyść z przebiegu autostrady w ten sposób w Myślenicach, tranzytem przez miasto. Jedną.

    12 1
  • 22 lut

    TRZEBA pilnować i nie zasypiać. To idzie specustawą. Jak ustalą i zdecydują, to nie ma zmiłuj, nikt wtedy nie będzie miał nic do gadania. Dlatego teraz musi być ostry sprzeciw, na etapie konsultacji. I sprzeciw władz smorządowych, które bez nacisku do niczego się nie kwapią.

    14 11
  • 22 lut

    BARDZO niejasne i absurdalne stanowisko tego pana radnego. O czym on chce dyskutować ??? To jest sytuacja zero-jedynkowa. Pomysł i próba puszczenia autostrady przez miasto mógł się zrodzić tylko w chorej głowie.

    NATYCHMIAST radni (gminni , powiatowi i sejmiku woj.) powinni zająć oficjalne stanowisko , że próba przeprowadzenia autostrady przez miasto to szaleństwo, jest NIEDOPUSZCZALNA I NIE MA NA TO ZGODY . I tu nie ma o czym dyskutować.

    28 15

Pierwsi mieszkańcy Myślenic przeciwko budowie S7 w mieście. „Nie tędy droga! Stop!”

  • 19 lut

    Tranzyt może być z dala od Myślenic. Im dalej , tym lepiej, BO TO TRANZYT. Oczywiście w granicach rozsądku. I dobre połączenie KMY z tym tranzytem. Masz coś na przeciwko ?

    27 3
  • 19 lut

    Być może , a być może nie. Najważniejsze, że ludzie są przeciwni autostradzie prowadzonej przez miasto (oczywiście "paru" nie jest) i wywrą NACISK na władze.

    Być może nawet uda się to władzom przepchnąć wbrew mieszkańcom. Mówimy tu co najmniej o całych Myślenicach po zachodniej stronie zakopianki (conajmniej, bo powinny się sprzeciwić temu całe Myślenice, dopóki to jest kwestia tranzytu), Centrum, Górnym Przedm. Bysinie - kilkanaście tyś ludzi dla których prowadzenie zachodnie, przez miasto, z oczywistych i obiektywnych powodów, jest nie do przyjęcia (te powody powinny też skłonić GDDKiA do zmiany planów).
    Ale przez protesty zrobią to z dyskomfortem i olbrzymim kosztem politycznym.
    Być może. Zobaczymy.

    25 4
  • 19 lut

    Właśnie planowana jest S7, kolej i przebudowa zakopianki . Z pięć artykułów o tym tutaj Miecio było.

    28 2
  • 18 lut

    A teraz , którędy jadą ?

    31 1
  • 17 lut

    Tak, bez drogi. Jeszcze coś ?

    39 7
  • 17 lut

    Moja kontr-argumentacja, jak to pięknie nazwałeś , nie jest wymierzona w auta elektryczne ani w ....zatrzymywanie przyszłości (przeceniasz moje możliwości, chciałbym) . Chodzi wyłącznie o drobną rzecz: poprowadzenie autostrady nie przez miasto,nie trucie ludzi i katowanie ich hałasem , kiedy można inaczej. Chyba nie masz nic na przeciwko ?

    PS. ZUO , dobry przykład: nie padło im do głowy, żeby robić od zachodu, róża wiatrów.

    35 3
  • 17 lut

    Bez wiaduktu - bez spalin, bez hałasu, bez szpetoty, bez blokady mieszkaniówki,

    47 4
  • 17 lut

    Pod ziemią ?

    60 3
  • 17 lut

    No jasne, że wizytówka, jak mniej więce "piękne" jezioro TEZ-5 w Nowosybirsku . Teraz wszyscy nowożeńcy będą sobie robić sesje na wiadukcie z autostradą, a Instagramerzy przeniosą się do Myślenic. Nie męcz się tu Miecio, idź do kabaretu.

    59 3
  • 17 lut

    ARGUMENT chybiony i obosieczny: jeśli wszystkie auta będą elektryczne , to zniknie smog, spaliny i ludzie przy zakopiance odetchną. A że auta elektr. są drogie , będzie ich o połowę mniej , więc znikną korki. W związku z tym ta droga w ogóle nie jest potrzebna.

    Po za tym nie zależnie czy auta elektryczne , czy spalinowe, takie monstrum w mieście blokuje jedyne tereny mieszkaniowe w Myślenicach i szpeci PIĘKNE miasto.

    Tak więc NIE MA ZGODY na wprowadzanie do miasta autostrady, szczególnie od zachodu. Niech robią obejście wschodnie, może być dalekie, lub tunel.

    64 5
  • 17 lut

    DOKŁADNIE tak. W kategoriach korzyści możemy rozpatrywać tylko odcinek z Krakowa do Myślenic. Od węzła w Myślenicach dalej autostrada to już WYŁĄCZNIE TRANZYT . Który powinien być wyprowadzony poza Myślenice lub być stunelowany, a nie prowadzony przez miasto (!) od najgorszej możliwej, zachodniej strony (przy oś. mieszkaniowych, z blokadą jedynych terenów na rozwój zabud. mieszkaniowej, z 200 dni zachodnich wiatrów trujących miasto spalinami + ogromny hałas).

    84 15

Robert Pitala: Radni klubu PiS wyrażają głębokie zaniepokojenie przedstawionymi planami przebiegu „nowej Zakopianki”

  • 18 lut

    I b.dobrze. Jeśli w W-wie wymyślą , że wytniemy las na Dalinie, to samorządowcy z tej samej opcji polit. mogą się z tym nie zgodzić. Wręcz mają obowiązek się z tym nie zgodzić. Na tym polega samorząd.

    22 5
  • 18 lut

    TO widać w głosowaniu w sondzie powyżej i głosach za prowadzeniem autostrady przez miasto przy osiedlach mieszkalnych, tylko dlatego bo PIS wyraził sprzeciw. Bo nikt normalnie myślący, nie chciałby tego w mieście, tylko za miastem, niezależnie od opcji politycznej.

    Jeśli byłaby sonda np. nt. czy sprzedać deweloperowi i pozwolić zabudować blokami rynek , a PIS wyraziłby sprzeciw, to ci ludzie byliby za.
    Taka mentalność.

    34 8

Jarosław Szlachetka: Każdy z zaproponowanych wariantów nowej S7 jest dla mieszkańców gminy Myślenice nie do zaakceptowania

  • 16 lut

    Przynajmniej staje pod nazwiskiem. To lepsze, niż z pampersem w gaciach stukać swoje dyrdymały, ględzić i incognito rechotać.

    20 1
  • 16 lut

    SWOJĄ DROGĄ trzeba być niezłym kabareciarzem (@kotek) , żeby popierać "napowietrzną" 6 - pasmową tranzytową arterię od najgorszej możliwej dla miasta nawietrznej strony, z zablokowaniem kotliny od zachodu........w trosce o środowisko i mieszkańców, jednocześnie blokującą tym mieszkańcom właśnie jedyne tereny mieszkaniowe od zachodu.
    No i te 2 ruchliwe obwodnice lepsze od 1 ruchliwej obwodnicy . Jakby tak dobrze poszperać to i trzecia by się znalazła.

    Toż to Machiavelli tego forum.

    30 2
  • 16 lut

    Jak ci się podoba , to podstaw sobie głowę pod rurę wydechową. Nie trzeba czekać, a efekt w sumie podobny.

    33 1
  • 16 lut

    @jeto
    Następny , co to przez miasto na estakadzie , albo w ogóle. To już jakiś masochizm. Bardzo będzie Ci przeszkadzać , jak ta autostrada pójdzie w sposób nieuciążliwy dla miasta ? I nie chodzi o G. Przedmieście, tylko - z powodu wiatrów zachodnich - o całe miasto.
    Naprawdę Ci to pasuje ? https://images89.fotosik.pl/572/5a1a5467bc1d6b23.jpg

    120 tyś aut / doba = kilka ton tlenków azotu/rok w Myślenicach.
    (i to przyjmując wyłącznie auta "czyste" z euro6 = 0,06 g/km tlenków azotu).
    Te piece przy tym to pikuś.

    35 9
  • 15 lut

    Radny Bisztyga też jest samorządowcem. A burmistrz kładzie nacisk na kolej, ale sprzeciwiając się trasie w "obecnym kształcie" rozumiem , że oczekuje innych propozycji od GDDKiA, niż autostrada-tranzyt przez miasto , przez tereny mieszkaniowe. Napewno musi być presja mieszkańców na władze samorząd, aby przedstwiono inne nieuciążliwe warianty, żeby takie artykuły nie uśpiły ludzi.

    42 7