Ciekawe co z tunelem w krzyszkowicach bo planowany jest węzeł krzyszkowice . Wiadukt na sułkowice i na bęczarce stanie się bezsensownym wyrzuceniem kasy w błoto bo tam w ogóle nie planują przebiegu.
edmund13 sty 2022
Gddkia wytyczyła nowy korytarz pod s7 kraków-myślenice. Wyniki oraz opisy będą udostępnione na przełomie styczeń/luty. Ciekawe jak będzie przebiegać ta droga.
Mogą i powinni bo ruch z a4 na zakopiankę gdy nie ma jeszcze S52 to prawie 60 tyś pojazdów. Po wybudowaniu Bdi to pewnie ze 20 tyś więcej także paraliż murowany. S7 powinna mieć swój ciąg od wieliczki w stronę myślenic ,a s52 powinna być oddzielnie wpięta do a4,a stara zakopianka będzie delikatnie odciążać ruch z dróg głównych.
edmund20 sty 2022
s7 od krakowa ma jeszcze jeden problem, musi być łączyć się z nową trasą ekspresową na bielsko-głogoczów s52,a póżniej do myślenic. Bez wyburzeń i to całkiem sporych tej drogi nie da się wybudować.
Cały odcinek ma mieć ponad 700 km. Za trzy lata będzie brakowało 20 od krakowa do myślenic. Myślisz ,że nie dadzą rady tego załatać ... Pójdzie to sprawniej niż z tunelem.
edmund10 sie 2021
Pytanie czy jeśli zbudują S7 w innym korytarzu to czy zasadne jest tak przerabiać zakopiankę skoro większość turystów będzie wybierać trasę ekspresową i ruch powinien się zmniejszyć.Widocznie już wiedzą, że S7 nie zmieści się w starym przebiegu skoro robią takie przybudówki jak węzeł jawornik, węzeł myślenice , tunel krzyszkowice,a teraz likwidacja przejazdów w głogoczowie.
Spok. Lada chwila rozpocznie się budowa wiaduktu w myślenicach to mimo wszystko korki zaczną się w krzyszkowicach więc przejazdy będą bardziej bezpieczne. Najlepsze jest to ,że dalej niewiadomo czy ta droga będzie ekspresową.
Znowu bezmyślne planowanie jak z kładkami(nie negując ich przydatności) Wcześniej był przedstawiony rysunek z tunelem bardziej w stronę myślenic i on rozwiązywał dużo więcej problemów ale projektanci od GDDKiA nakreślają swoją wizję. Część mieszkańców z krzyszkowic z tak zwanych psiarów nie musiała by pokonywać zakopianki . Można było by zlikwidować zawrotkę za Mc donaldem i lewoskręt na bugaj oraz do strefy przemysłowej która jest coraz bardziej rozbudowywana właśnie w tej części na granicy Jawornik-Krzyszkowice nie mówiąc już co się dzieje na tym przejeżdzie jak ruszają tiry z asfaltowni. Ten tunel mógłby służyć dwóm wsią jeśli by go rozsądnie zaplanowali. Może któryś z naszych włodarzy mógłby podpowiedzieć coś projektantowi.
Co się zmieni i kto przebuduje Zakopiankę w Głogoczowie? Na przetarg GDDKiA odpowiedziały 4 firmy
I jak to się ma do nowych korytarzy s7 , jeden łapie tą drogę na ok 1 km.
Nowa zakopianka
Ciekawe co z tunelem w krzyszkowicach bo planowany jest węzeł krzyszkowice . Wiadukt na sułkowice i na bęczarce stanie się bezsensownym wyrzuceniem kasy w błoto bo tam w ogóle nie planują przebiegu.
Gddkia wytyczyła nowy korytarz pod s7 kraków-myślenice. Wyniki oraz opisy będą udostępnione na przełomie styczeń/luty. Ciekawe jak będzie przebiegać ta droga.
Nowy przebieg Zakopianki między Krakowem a Myślenicami? Warianty poznamy na przełomie stycznia i lutego
Mogą i powinni bo ruch z a4 na zakopiankę gdy nie ma jeszcze S52 to prawie 60 tyś pojazdów. Po wybudowaniu Bdi to pewnie ze 20 tyś więcej także paraliż murowany. S7 powinna mieć swój ciąg od wieliczki w stronę myślenic ,a s52 powinna być oddzielnie wpięta do a4,a stara zakopianka będzie delikatnie odciążać ruch z dróg głównych.
s7 od krakowa ma jeszcze jeden problem, musi być łączyć się z nową trasą ekspresową na bielsko-głogoczów s52,a póżniej do myślenic. Bez wyburzeń i to całkiem sporych tej drogi nie da się wybudować.
Krzyszkowice. Przełom w sprawie konsultacji dotyczących budowy tunelu pod Zakopianką? Mogą odbyć się jesienią
Chyba jest pewne że S7 już u nas nie wcisną to po co tunel...ruch się nie zmniejszy?
GDDKiA ogłasza przetarg na przebudowę Zakopianki w Głogoczowie. Gmina organizuje konferencje dla wybranych
Cały odcinek ma mieć ponad 700 km. Za trzy lata będzie brakowało 20 od krakowa do myślenic. Myślisz ,że nie dadzą rady tego załatać ... Pójdzie to sprawniej niż z tunelem.
Pytanie czy jeśli zbudują S7 w innym korytarzu to czy zasadne jest tak przerabiać zakopiankę skoro większość turystów będzie wybierać trasę ekspresową i ruch powinien się zmniejszyć.Widocznie już wiedzą, że S7 nie zmieści się w starym przebiegu skoro robią takie przybudówki jak węzeł jawornik, węzeł myślenice , tunel krzyszkowice,a teraz likwidacja przejazdów w głogoczowie.
Maszt w Głogoczowie
PLAY
Trzy pomysły na budowę węzła na Zakopiance w Jaworniku. Każdy może zabrać głos w tej sprawie
Spok. Lada chwila rozpocznie się budowa wiaduktu w myślenicach to mimo wszystko korki zaczną się w krzyszkowicach więc przejazdy będą bardziej bezpieczne. Najlepsze jest to ,że dalej niewiadomo czy ta droga będzie ekspresową.
Co z konsultacjami dotyczącymi budowy tunelu? Mieszkańcy Krzyszkowic doczekali się odpowiedzi
http://krzyszkowice.eu/joomla/content/blogcategory/68/275/9/18/
Znowu bezmyślne planowanie jak z kładkami(nie negując ich przydatności) Wcześniej był przedstawiony rysunek z tunelem bardziej w stronę myślenic i on rozwiązywał dużo więcej problemów ale projektanci od GDDKiA nakreślają swoją wizję. Część mieszkańców z krzyszkowic z tak zwanych psiarów nie musiała by pokonywać zakopianki . Można było by zlikwidować zawrotkę za Mc donaldem i lewoskręt na bugaj oraz do strefy przemysłowej która jest coraz bardziej rozbudowywana właśnie w tej części na granicy Jawornik-Krzyszkowice nie mówiąc już co się dzieje na tym przejeżdzie jak ruszają tiry z asfaltowni. Ten tunel mógłby służyć dwóm wsią jeśli by go rozsądnie zaplanowali. Może któryś z naszych włodarzy mógłby podpowiedzieć coś projektantowi.