Wyposażenie domu seniora

  • 14 gru 2017

    Tylko i wylacznie caritas na osiedlu - po co placic jak mozesz za darmo - to tak dla potomnych

Wolne niedziele dla wybranych...

  • 14 gru 2017

    Wg mnie pracowac w ndz powinny tylko sluzby bez ktorych normalnie funkcjonowac sie nie da

    12 18

Wystawianie faktur w walucie EURO

DOBRY WETERYNARZ

  • 14 gru 2017

    ja polecam ten gabinet kolo policji

    3 2

Ucho prezesa

Kocham PiS

  • 14 gru 2017

    tak zupelnie szczerze - zyje wam sie teraz gorzej niz za czasow PO ? :)

    1 1

Co nowego w Myslenicach

  • 14 gru 2017

    Czego najbardziej brakuje Wam w Myslenicach i co mogloby sie przyjac?

    1. Wg mnie nie ma zadnej dyskoteki/klubu dla mlodych
    2. Fajnie byloby jakby ktos zrobil termy myslenickie

    13 9

Humor polityczny

  • 14 gru 2017

    wg mnie kary nie powinni mimo wszystko nadawac ( nie jestem wyznawca PO)

    2

Samochodem osobowym zamiast ciasnym busem

  • 14 gru 2017

    od lat funkcjonuje juz blablacar

Bojkot tacy podczas ślubu

  • 14 gru 2017

    to czy dajesz to twoja indywidualna sprawa

Wegiel - gdzie kupić ? - czemu pusto na składach?

  • 14 gru 2017

    na kazimierza wielkiego jest sklad wegla - i nie widze zeby bylo pusto

    2

KATOLICYZM W ZYCIU CODZIENNYM

  • 14 gru 2017

    religia nie ma tutaj zadnego znaczenia - albo ktos jest dobrym czlowiekiem albo tez nie

    7 2

Wesele !!! Udane czy nie ? ORGANIZACJA, SALE, ZESPOŁY

Piesi na "pasach"

  • 14 gru 2017

    nikt nie jest bez grzechu - zarowno kierowcy jak i piesi, ale wg mnie - piesi nawet dla wlasnego bezpieczenstwa nie powinni wchodzic na chama na pasy

    3 1