BŁĘKITNA ENERGIA

  • 27 lut 2017

    Ja swego czasu nie wiedząc, że podpisuje umowę na sprzedaż energii u Pana, który chodził po bloku mówiąc "że spisuje licznik", nawiązałam umowę z firmą Energie2, niestety nie wypowiedziałam umowy w 2 tygodnie toteż umowa weszła w życie. Gdyby nie sposób w jaki umowa została zawarta, wszystko byłoby super. Zaoszczędziłam przez cały rok jakieś 100 zł więc w skali miesiąca jakoś się tego nie odczuwa. Za to w porównaniu do firmy Tauron obsługa Kliena jest na bardzo wysokim poziomie! Dzwoniąc nie muszę czekać po godzinie na połączenie z konsultantem, jedna Pani jest w stanie udzielić mi wyczerpującej informacji a nie przełącza mnie po działach, faktury zawsze mam na czas, zatem wszystkie te pozytywy plus 100 zaoszczędzona sprawiły, że jestem zadowolona ze współpracy.

    2 6