dermatolodzy w Myślenicach

  • 10 sie 2009

    Ja również polecam dr Gdulę:)

    4 7

KS Dalin Myślenice - NOWA OFICJALNA STRONA

  • 23 lip 2009

    pytalem o wzmocnienia, skoro w tym siedzisz powinienes cos wiecej na ten temat wiedziec

  • 23 lip 2009

    hehe napisales to tak jasno i przejrzyscie ze pewnie nikto oprocz ciebie tego nie zrozumial...
    nie mamm zamiaru sie z toba klocic bo nie o to w tym chodzi...
    mnie i tobie zalezy na tym zeby w dalinie bylo dobrze, a wiemy doskonale ze z tym zarzadem dobrze nie bedzie nigdy... dopuki do klubu nie wroca panowie Jopek, Lijewski i Suder bedzie tak jak jest teraz.... zaleglosci w wyplatach(przeciez to sa smieszne kwoty i zeby nie zorganicowac dla chlopakow kasy to jest zenada)
    wiadomo cos o jakichs nowych twarzach w dalinie?

  • 23 lip 2009

    kolego czy ty przeczytales to co napisales?
    przeciez to sie kupy nie trzyma...
    najpierw piszesz ze dobrze sie stało ze odeszli a nastepnie piszesz ze oby jeszcze wrocili do dalinu? to raczej ty powinienes zejsc na ziemie...
    nikt w klubie nie teskni za hajdukiem?
    hehe prosze cie.. zapytaj chlopakow o to, a nie ludzi (pseudorzadzacych)..
    takiego trenera jak Hajduk dlugo w dalinie nie bedzie..
    wiec nei mow mi ze nikt za Rapaczem i Hajdukem nie teskni bo guzik wiesz...
    ok zgodze sie ze koncowke Rapacz miał slaba ale to byl facet ktory potrafil chlopakow zmobilizowac, skonsolidowac i trzymac dobra atmosfere...
    moim zdaniem bardzo duzo grajac przy Rapaczu zyskał Tomek Pilch ktory gdyby dostal szanse poradzil by sobie w wyzszej lidze bez problemu:)
    Pewnie ze chlopakom zalezy i beda dalej walczyc jeden za drugiego!
    Wychowankow powinno sie traktowac na specialnych zasadach bo sa to chlopaki glownie z myslenic albo okolic, ktorzy zawsze wkladaja cale serce w gre.
    ale w Dalinie nigdy tak nie bylo i raczej nie bedzie, przychodzili obcy dostawali duza wieksza kase niz miejscowe chlopaki i za przeporszeniem mieli wszystko w du...
    gdy traktowanie wychowankow sie nei zmieni w tym klubie nigdy dobrze nie bedzie.
    zarzad sie kompromituje coraz bardziej..
    trzymam kciuki za chlopakow i pozdrawiam

  • 23 lip 2009

    przepraszam za bledy ale troszke zmeczony jestem:P:P
    pozdrawiam

  • 23 lip 2009

    kolego warmer84
    ja nikogo nie strasze, poprostu pisze to co wiem...
    to co sie dzieje w klubie to farsa...
    chlopaki graja za "czopke gruszek" a i tak maja bardzo duze zaleglosci w wyplatach, to jest smiech na sali, kibice beda ogladac dalin w III lidze po raz ostatni bo z takim skladem nie ma najmiejszych szans na utrzymanie...
    panowie z zarzadzu sukcesywnie rozbijaja ta druzyne.. a zaczelo sie o od trenera Hajduka... Facet miał jaja, potrafil sie dogadac z chlopakami, tworzyli naprawde zgrany zespol w ktorym jeden walczyl za drugiego...
    az milo bylo przyjsc na mecz i widziec chlopakow tak zmotywowanych...
    no ale nasi wlodarzem, eksperci i znawcy pilki(niektorych juz w klubie nie ma) postanowili ze dadza rade bez pana hajduka... no i teraz sa tego efekty...
    zaczelo sie o rezygnacji z rapacza, pozniej odszedl raczka, pozbyto sie bylego kapitana kanskiego itd itp... dramat...
    dziwie sie niektorym chlopakom(Radek Musniak, Tomek Pilch) ze dalej siedza w tym bagdnie bo mogliby smialo poszuakc sobie klubow w wyzszej lidze i grac tam z powodzeniem....
    trzymam mocno kciuki za tych chlopakow bo zasluguja na duzo wiecej niz jest im w stanie zaproponowac zarzadz klubu KS Dalin ktory obecnie sprawuje wladze...wstyd panowie...
    pozdrawiam prawdziwych kibicow Naszego Dalinu

  • 14 lip 2009

    niestety ja informacji z pewnych zrodel nie mam ale slyszalem ze nie ma juz Marka Szuby i braci Drobnych...

  • 13 lip 2009

    oj niedobrze niedobrze sie dzieje z naszym Dalinem....
    Stara gwardia powoli odchodzi(ilez mozna sie denerwoac itp itd) widze ze w ostanim sparingu to tylko czterech chlopakow z dawnego skladu...
    oj kiepsko widze przyszlosc tej druzyny....
    a szkoda bo na zarabiu powstaje naprawde fajny obiekt pilkarski..
    no coz ale takim skladem to ciezko bedzie utrzymac 3 lige.. przeciez Pilch, Muniak,Myśków, Szuba grac wiecznie w Dalinie nie beda a te mlode chlopaki to moga zapomniec o takim poziomie jak wyzej wymieni prezentuja...

Wisła Kraków

  • 23 lip 2009

    kompromitacja....
    Pierwszy powinien wyleciec Kazimierski ktory mial ponad 20 bramkarzy na teestach i nie potrafil zostawic jednego bo kazdy mu nie pasowal(podobno dlatego ze podsylal ich bednarz a jak wiadomo bednarz z kazimierskim nie zyja dobrze),wiec drugi powinien byc wyautowany bednarz..
    mariusz pawełek w dwoch meczach z levadia pokaza ze nie jest godny stac w bramce mistrza polski...
    chcieli zaoszczedzic i znalezc taniego bramkarza to teraz maja...
    kompromitacja...

    1

Piłkarze Dalinu Myślenice

  • 20 lip 2009

    orientuje sie ktos co do cholery dzieje sie w tym Dalinie?
    chlopaki odchodza, kłocą sie kasy nie ma....
    dramat....
    no ale jesli tacy ludzi zasiadaja w zarzadznie nie ma sie co temu dziwic...
    a szczegolnie taki jeden pan ktory emanuje wprost ogładą, intelektem i przede wszystkim kulturą...

Gdzie na piwko?(czyli myślenickie knajpy)

  • 16 lip 2009

    o imprezach to nawet nie ma co gadac... myślenice to jest oglolnie mowiac tragedia...
    wczesniej pisalem o Paco, na piwko jest ok, mozna posiedziec....ale do 22 bo pozniej przynosza rachunek i grzecznie wypraszaja...
    rozumiem w tygodniu no ale w weekendy?
    hmmm wtedy kiedy mozna najlepsza kase zarobic to knajpy zamykaja, troche mnie to dziwi..

    3
  • 16 lip 2009

    Witam
    zapraszam do dyskusji na temat myslenickich knajpek:)
    jak dla mnie Pub Przystan Paco,(dawniej anty) i tyle...reszta dramat.

    2 3

Impreza w Black&White

  • 11 lip 2009

    nie dosc ze wielki hiphopowiec to jeszcze "wielki organizator"(czaisz adrew g. o co biega? buahhahaah)

  • 8 lip 2009

    z tego co sie zdarzylem zorientowac, jadka zaczela sie nie od jakiegos przyjezdnego cwela(o dziwo) tylko od pewnego z myślenic..
    tak ze jestem tym zaskoczony:)

  • 7 lip 2009

    nie wiem czy to gowniarstwo narobilo bydla czy bo nie bylem na miejscu..
    gowniarze pijani to jeden z problemow(impreza od 21 lat i jeden problem z glowy)
    ale gorzej jest z burakami ktorzy przyjezdzaja na imprezy zeby szukac zaczepki....
    na takich zenujacych imbecyli lekarstwa nie ma..
    byli i beda..
    tylko czemu pokutowac za to musza normalni ludzie?

  • 7 lip 2009

    hmmm widze ze zdania sa podzielone:)

    gdzies slyszalem ze w myslenicach jest zdecydoawnie za malo imprez....
    ok zgadzam sie... mamy kogos takiego jak NWR ktory stara sie dzialac i zapewnic ludziom rozrywke...
    ale jak tutaj myslec o organizacji imprez jak wiekszosc z nich konczy sie tak jak ta w ambasadorze....
    no ale coz na glupote i burakow lekarstwa nie ma...
    pozdrawiam NWR i życzę jeszczce wielu pomysłow na fajne imprezy(dobrze ze jest ktos taki w miescie kto potrai zorganizowac dobra bibe)

  • 7 lip 2009

    Witam.
    Był ktos w ambasadorze na tej sobotniej imprezie? jak było?
    Akurat musiałem opuścić M-ce w sobote i nie dojechalem na impreze, jesli ktos byl to niech napisze jak bylo, bo liczylem na relacje tutaj i czekam i czekam i czekam i nic:)
    pozdro all

Kebab w Myślenicach - który najlepszy?

  • 8 lip 2009

    hahaa i jakos wspolnymi silami(mam nadzieje) przyblizylismy mu lokalizacje tegoz kebaba:)

  • 7 lip 2009

    hmmm mysle ze wszyscy wiedza o co chodzi, ale skoro jestes ograniczony to ci napisze wyraznie, chodzilo mi o :
    Bar Kebab "Turcja"
    ul. Piłsudskiego 22
    32-400 Myślenice
    Województwo małopolskie

    mam nadzieje ze juz skumales i nie zajelo ci to zbyt wiele czasu:)

  • 7 lip 2009

    w Myślenicach mozna zjesc dobrego kebaba tylko w dwoch miejscach, na zarabiu w Turcji oraz na kościuszki u p.Kmery(zalezy kto robi kebaba, wlasciciel i dwoch chlopakow jak robia kebab jest pyszny, a jak robia dwie panie wlascicielki to ..... juz mniej pyszny):)

Pizzeria w myślenicach

  • 7 lip 2009

    calzone w Pizzeri Camorra poporstu bajka:)
    pizza camorra bardzo ostra ale pyszna:)
    salame tez ok:)
    montanara smaczna:)
    reszty polecic nie moge bo jeszcze nie sprobowalem: )
    oby tak dalej chlopaki z camorry:):)

  • 2 lip 2009

    najlepsza pizza w italii u karola lub w dawnym anty u dawida:)
    ps Fisher to prostak i nie ma co sie sugerowac jego postami:)