Zmiana proboszcza w parafii Krzczonów

  • 13 lip 2016

    O tym kim jestesmy nie swiadczy wyksztalcenie , majatek , wyglad , talent ale to jak traktujemy drugiego człowieka.

    Wiec przestańcie sie doszukiwac wad u jednego i drugiego ksiedza. Bo nikt nie jest idealny ale kazdy zasluguje na szacunek.

    107 25
  • 13 lip 2016
    Detektyw123 napisał/a:

    Zgadzam się z tym. Zobaczycie wszyscy, że za rok każdy będzie prosił żeby odszedł z parafii. To nie jest jego pierwsza parafia, wiecie co było w Porębie?! Teraz znalazł sposób żeby zostać. Nie widzicie tego jak skłocil ludzi i sieje nienawiść?! To jest ksiądz?! Ksiądz jest zastępca Jezusa na ziemi,powinien siać dobro i jednoczyć. A tu co?! Jezus nauczał przebaczac nawet najgorszym wrogom. Ludzie opamietajcie się w końcu i przestańcie sie oczerniac i nienawidzić.

    Przytocz chociaz jeden konkretny argument jak to ksiad sieje nienawisc. Bo jak narazie widze ze siejecie ja Wy ( Przeciwnicy)

    107 37
  • 13 lip 2016

    Nie rozumiem dlaczego doszukujecie sie znow czegos w pozostaniu ksiedza J na parafi. Pomyslcie troche moze kardynal nie ma zastepcy i kazal mu jeszcze zostac a moze nie chce zmian przed swiatowymi dniami mlodzierzy i ksiadz odejdzie po. A moze kardynal zmienil zdanie. Dlaczego od razu wieszacie psy po ksiedzu ze zaplacil ze nie poddal sie woli kardynala. Widze ze wiecie wszystko bardzo dobrze. Domysly moze snuc kazdy i kazdy bedzie mial inne. Jezeli tak samo wyglądają powody dla ktorych ksiadz musi odejsc to cbyba przestanę wierzyc w ludzi. Bo kazdy moze cos wymyslic na drugiego i zniszczyc jego reputacje. Pozdrawiam

    107 29
  • 8 lip 2016

    Zło wygrało ponad wszystko i jak tu być wierzącym katolikiem. Zawsze mi mówiono zło dobrem zwyciężaj a tu niestety nie pomogło.

    97 46
  • 5 lip 2016

    Chodziło mi o wcześniejsze wpisy nie odniosłam się odnośnie skakania do gardeł do konkretnych waszych wypowiedzi.

    84 27
  • 5 lip 2016
    rZuLtY wOnSz napisał/a:

    A150 od rodziny i 150 od domu + kasa na tacę i uroczystości typu wesela i chrzciny :) chyba nie małe to kwoty za które spokojnie idzie utrzymać parafie i opłacić inwestycje jakie by one nie były :) dlatego mówię - powołać odpowiednie osoby i "przychody" z kolędy odpowiednio inwestować na opłaty i działania poprawiające wygląd kościoła i cmentarza

    Dlaczego tylko z kolędy? bo jest cennik i wiadomo ile tej kasy jest a z tacy czy darów typu "co laska" nie wiadomo.

    Tak mi się przypomniało teraz, że na tacę to się dychy sypaly czyli ktoś dobrowolnie dawał na jakiś cel czyli idąc tym tokiem myślenia było wszystko ok z inwestycjami księdza i z nim a tak to problem się stworzył nagle że zadłużenie i zły proboszcz - nie nadążam za ludźmi :)

    Czemu nikt tak nie liczył ks Zbigniewa bo mimo kolędy jeszcze co miesiąc wolał jesteście obludni... jak tak można jeden może wszystko a drugiemu ziarenka piasku nie darujecie.

    94 29
  • 5 lip 2016

    Ludzie wstąpił w was szatan czy co bo jako katolik nie pojmuję jak można tak sobie skakać do gardła. Powinniśmy się szanować na wzajem a zwłaszcza szanować duchownego. Nie takie księża grzechy mają i nikt ich nie traktuje jak śmieci a księdza J potraktowano gorzej niż śmiecia bo co bo czapki nie nosi bo przypadkowo włożył rękę do kieszeni. Jeżeli to są powodu do usunięcia to brawo. A może to ze zwrócił uwagę dziecku no też super. Sami sobie piekło zgotujecie. Żeby za jednego gowniarza tak podzielić parafię która powinna być wspólnotą, jednością. Niestety czasem chcący wychować dzieci na dobrych porządnych i uczciwych ludzi nie raz trzeba zwrócić im uwagę. No ale widzę ze co niektórzy mają dziwne Metody wychowawcze... a co do kapłana byliście przyzwyczajeni do tamtego który czasem nie przebieral w słowach i było dobrze to czemu teraz tak chcecie zniszczyć człowieka który naprawdę pięknie się modli pozwólcie mu na chociaż trochę swobody. Bo oceniliscie już go źle zanim tu przyszedł. To tak jakby dac zła recenzje książce której nigdy się nie przeczytało i tak naprawdę nie wiemy co tkwi w jej wnętrzu. Pozdrawiam

    105 34
  • 3 lip 2016
    parafianin2 napisał/a:

    POPIERAM ! Zmobilizujmy !

    Popieram w pełni zorganizujemy się tak aby pomóc kJ zostać z nami.

    117 27
  • 28 cze 2016
    glos napisał/a:

    Bardzo śmieszne twym wszystkim jest to ze "zwolennicy" ksJ jak tu napisano. Jakolwiek zarzut na ks J jest u was atakowaniem poprzednika. Bo sprzedał pola ... Nikt z was nie powie ze źle robi zachowujecie sie i utwierdzacie ksJ w tym ze może bez żadnych obiekcji gadać bzdury!!!!!!robic bzdury!!!!! Zreszta jeśli ma taki fanclub trudno sie dziwić. ciemnogrod!!!!! Zal

    Piszą ze sprzedał pola bo chcą uświadomić niektorym ze tamten nie był święty robił grube przekręty Ale nikt go za to nie rozliczal. I zwolennicy i przeciwnicy siedzieli cicho. A teraz przyszła pora na nowego proboszcza to teraz strasznie nie którzy będą go rozliczać i oczerniać. Naprawdę dajcie spokój

    102 30
  • 26 cze 2016

    Rano piękne kazanie dosłownie skierowane do tych którzy bez powodu rzucają obelgi na proboszcza. Ksiądz przytoczył po mszy parę oszczerstw kierowanch do jego osoby które okazaly się oczywiście złośliwym przypinkami.

    114 43
  • 25 cze 2016
    azamatbagatow16 napisał/a:

    A odnosnie wypowiedzi Rafal19912 masz bardzo podobny styl do kolegi MB... ;))Piszesz o klanie ktory utworzyl sie dla Pana J :)))))
    Na prawde nie wiem jak i PRZDE WSZYSTKIM,ILE????mozna tlumaczyc,ale wiem jedno,ze to jak grochem o sciane,ale dla ciebie sprobuje jeszcze raz;
    Nikt,nie lubi na sile, nikt nie broni na sile,i nikt nie robi nic na sile!!!
    Po prostu PRZEDSTAW,JAWNY,WIERZYTELNY DOWOD,ze Ksiadz J. winien jest jakiegokolwiek przestepstwa,bo postulaty przedstawione w tym smiesznym pismie do ksiedza Kardynala przez ta"wielka rade parafialna",ze np.ksiadz J,proboszcz chodzi bez czapki powalil mnie na kolana i rozbawil do lez :))))))
    Zachecam goraco przewodniczacego rady parafialnej do zabrania tego pisma jutro do kosciola i przedstawic go na spotkaniu po sumie przed cala parafia. Zobaczymy kolego jak i kto,i w jaki zareaguje na ta zenade wypisana w tym liscie.

    Co do klanu,nie wiem jak dlugo jestes w parafii, ale klany ksiedza Z. byly zawsze i rzadzily sie swoimi prawami,takze nie zajmuj glosu jak nie wiesz o co w tym biega.

    Mowisz ze ksiadz J.nie nadaje sie na proboszcza,mam prosbe,napisz mi jaki wedlug ciebie powinien byc proboszcz,to moze sie wtedy dogadamy

    A odnosnie kscielnego,to trudna i bardzo niewdzieczna praca ZWLASZCZA W NASZEJ PARAFII.. i zawsze byly problemy z obstawieniem tego stanowiska.Wiec mam propozycje dla ciebie,sprobuj ty,chocby przez 3-4 miesiace,nos ukryte mikrofony,kamery i nagrywaj wszystko i potem przedstaw to publicznie i bedziemy mieli w koncu niezbity dowod o winie ksiedza jesli dopusci sie wykroczenia z jakiegos paragrafu(bo tak to trzeba nazwac) to go zlinczujemy,a poki co to zajmij sie czyms innym i nie zawracaj....

    Brawo!!!! Nic dodać nic ująć ☺

    124 45
  • 22 cze 2016

    Mati piszesz ze nie jesteś poinformowany a to właśnie ty sypiesz nowościami co ksiądz zrobił niby nie tak, kogo olal itp no chyba ze to sobie po prostu wymyslasz i szkalujesz księdza. Popieram w pełni wypowiedzi azamatobogatow16 zgadzam się ze tą krecia robotę robią klany które jeszcze pewnie Do tej pory czerpią korzyści z księdza Z. bądź mają dług wdzięczności za ofiarowane ha. ..

    128 51
  • 18 cze 2016
    Mati08 napisał/a:

    Hehe. No tak,teraz już wiem,że o konkretach tutaj nie porozmawiamy.
    Ciężko przejść ?,to Ty chyba nie chodziłeś do 2015 roku do kościoła ;D
    Fakt,może ciężko przejść jak wychodzą wku....ni z po mszy
    Pozdrawiam

    Dokładnie nie porozmawiamy o konkretach. Bo ty cały czas swoje. Ze ksiądz zły itp wszystko Ci przeszkadza.. a ludzie ci co niby wychodzą wkur... po mszy to tacy sami msciwi ludzie jak ty. Opowiadać bajki nie stworzone byle obczernic tego księdza. Tylko teraz świat jest taki ze właśnie ludzie wierzą w te bajki a nie doszukuja się prawdy... jeszcze księdza J nie bylo w parafi a byliśmy już negatywnie nastawieni na niego, ja dalam mu szanse, tyle w tym temacie...

    136 39
  • 16 cze 2016
    anonim515 napisał/a:

    Cała parafia wie o czym mowa. Właśnie takie zachowanie pokazuje jak nisko ludzie upadają, zamiast logicznie i szczerze porozmawiać z proboszczem organizujecie bezskuteczne i poniekąd dziecinne wyjazdy do kurii. A co do tego "nie kryjemy się" radziłbym się porządnie zastanowić.

    Mało tego ze jeżdżą to jeszcze w imieniu całej parafi. A prawda jest taka ze tylko pewne klany są przeciw temu proboszczowi... a nie cała parafia

    139 44
  • 15 cze 2016
    anonim515 napisał/a:

    Ludzie! Jak wam do cholery nie wstyd!? Nikt nie zasługuje na to, żeby jechać po nim jak po psie, a już na pewno nie ksiądz! Jestem niemal pewny, że matoły które mają najwięcej złego do powiedzenia na ten temat biegną pierwsi do komunii w niedziele. Jedno nie daje mi spokoju, skoro ten ksiądz wam nie pasuje, to jaki będzie pasował? Ksiądz sponsor? Zamiast reprezentować parafię z jak najlepszej strony, wybuchacie nienawiścią, dlaczego? Dlaczego wymyślacie na temat księdza J rzeczy, które nigdy nie miały miejsca? Mamy porządnego proboszcza, który nie pozwoli sobą manipulować i nie liże nikomu czterech liter, czy naprawdę tak ciężko jest to zrozumieć? Coraz częściej utwierdzam się w przekonaniu, że część parafii powinna się leczyć, a czytając niektóre komentarze zawierające informacje wyssane z palca boję się, że nawet psychiatra by nie pomógł.

    Dokładnie myślę tak samo jak ty a te plotki wyssane z palca już mnie nudzą. A osoby które co tydzień jeżdżą do kurii w imieniu całej parafi w celu usunięcia proboszcza powinni wziąść się do porządnej roboty bo chyba strasznie się im nudzi...

    133 43
  • 15 cze 2016

    Aż żal czytać takie wypowiedzi. Co wam zrobił ten ksiądz. Przyszedł tu obcy od samego początku kłody pod nogi mu rzucano co by nie zrobił to źle. Kazania jak dla mnie mówi bardzo mądre skierowane do tych którzy pod nim kopia dolki. Ale jest na tyle inteligentny ze nie mówi tego głośno i wyraźnie na ambonie. Pozwólcie mu się wykazać. Poprzednik był 30 lat więc nie porownujcie go do tego bo sądzę ze ksiądz Zbigniew przez swój pierwszy rok bycia na parafii też cudów nie zdziałał.

    130 43
  • 15 cze 2016

    Ludzie opanujcie się Boga się nie boicie. Ten człowiek jest jak każdy inny ma wady i zalety. Zacznijcie od siebie osądzanie innego, czy wy jesteście tacy idealni??? Do kościoła chodzicie ręce składacie a drugiemu tylko na złość robicie. Tak wygląda prawdziwy katolik??? OPANUJCIE się skąd macie pewność że kolejny będzie lepszy ,a jak będzie gorszy to też tą szopkę będziecie odstawiać?

    132 56