Tak tak mam z 10:) nie znasz sytuacji to dyskusja z tobą nie ma sensu..
To loguj się na wszystkie po kolei i rozmawiaj sam ze sobą tak, jak masz to w zwyczaju robić. Może w końcu ludzie zrozumieją twoją beznadziejną sytuację. Pozdrawiam
majka8810 wrz 2015
bill napisał/a:
majka88 a skąd wiesz co on tam robił jak podobno nie czekałaś tylko poszłaś? Ty rzeczywiście jesteś z obsługi skoro wiesz co on robił.
Prawdziwy Sherlock Holmes z ciebie... domyślam się, że to twoje drugie konto czawez27.
majka889 wrz 2015
Tak, tak... teraz wszyscy, którzy nie przyznają ci racji będą z obsługi.
czawez27 napisał/a:
Widzę dwie negatywne odpowiedzi na pewno z obsługi a.z do szkoły!!
Szkoda było wtedy mojego czasu, bo głupie doładowanie może poczekać, a nie zamierzałam się tam z tobą przekrzykiwać, żeby mnie ktokolwiek usłyszał. Teraz żałuję, bo mogłam cię nagrać i wrzucić na fb, żeby wszyscy poznali takiego furiata jak ty. I zacznij używać przecinków, bo ciężko się czyta te twoje wypociny.
majka889 wrz 2015
czawez27 napisał/a:
Telefon nie posiada żadnych śladów uszkodzeń rysy pęknięcia itd. Nie robię nagonki tylko pisze jak sytuacja wygląda. Telefon MMA paski na ekranie gdzieś około 20 procent ekranu.
Wydaje mi się, że byłam świadkiem twojej "rozmowy" z pracownikami play jakiś tydzień temu, ale widząc twoje zachowanie zawróciłam na pięcie w drzwiach salonu. Kultury to ja ci nie zazdroszczę chłopie... Na miejscu właściciela to bym chyba w ochronę zainwestowała, bo takich chamów jak ty to powinno się wyrzucać przez próg na zbity pysk. Sama jestem w Play już kilka lat i nigdy nie miałam żadnych problemów z obsługą, nie tylko koło rynku, a telefon nie raz oddawałam do serwisu.
Salon Play !!!
To loguj się na wszystkie po kolei i rozmawiaj sam ze sobą tak, jak masz to w zwyczaju robić. Może w końcu ludzie zrozumieją twoją beznadziejną sytuację. Pozdrawiam
Prawdziwy Sherlock Holmes z ciebie... domyślam się, że to twoje drugie konto czawez27.
Tak, tak... teraz wszyscy, którzy nie przyznają ci racji będą z obsługi.
Szkoda było wtedy mojego czasu, bo głupie doładowanie może poczekać, a nie zamierzałam się tam z tobą przekrzykiwać, żeby mnie ktokolwiek usłyszał. Teraz żałuję, bo mogłam cię nagrać i wrzucić na fb, żeby wszyscy poznali takiego furiata jak ty. I zacznij używać przecinków, bo ciężko się czyta te twoje wypociny.
Wydaje mi się, że byłam świadkiem twojej "rozmowy" z pracownikami play jakiś tydzień temu, ale widząc twoje zachowanie zawróciłam na pięcie w drzwiach salonu. Kultury to ja ci nie zazdroszczę chłopie... Na miejscu właściciela to bym chyba w ochronę zainwestowała, bo takich chamów jak ty to powinno się wyrzucać przez próg na zbity pysk. Sama jestem w Play już kilka lat i nigdy nie miałam żadnych problemów z obsługą, nie tylko koło rynku, a telefon nie raz oddawałam do serwisu.