CITROEN CREATIVE TECHNOLOGY

Wolne tematy o rajdach, motoryzacji itp

  • 23 kwi 2012

    uszczelka pod głowicą grzał się jak wściekły ;/

    1
  • 9 sty 2011

    super impreza zresztą zdjecia mówią same za siebie :) dużo ludzi, dużo zabawy a co najważniejsze dużo kasy:) http://lh3.ggpht.com/_F_n_RfqMKhk/TSoIEy3By5I/AAAAAAAAAIM/99UK96Wj6FA/s720/DSC00645.jpg

  • 2 sty 2011

    Prawdą jest że zawodnicy należą do jednego lub więcej klubów ale nie jest tak że wybieramy lepszą czy gorszą imprezę na którą pojedziemy. Czekałam na zaproszenie motosportu na wośp ale się nie doczekałam (później sie okazało że nie maja zamiaru nic organizować nie rozumiem czemu) wiec przyjęłam zaproszenie od galicyjskiego(który nie jest moim klubem) Popieram wypowiedź vivaldiego motosport powinien coś zorganizować każdy grosz na wośp jest cenny a do tego liczy się też fan. Przypuszczam że jest wielu ludzi którzy przyszli by na taką imprezę w Myślenicach bo na miejscu itp a do Dobczyc czy Krakowa się już nie wybiorą.

  • 14 cze 2010

    zajcev nie zapominaj ze każdy z nas dostal kary po 10 i 20 sek a i tak sukces hihi ale to nie temat no to forum. Tu sobie możesz porozmawiać o off roadzie porównywanym do pseudo sportów itp tu nikogo tak naprawde sport samochodowy nie interesuje.

  • 10 cze 2010

    tak jak napisał Michał K off road jest piękny w każdej postaci. Miałam wiele razy okazję pilotować tatę i to różnymi samochodami od samuraja przez patrola po toyote i za każdym była to świetna zabawa a im słabsze auto tym mniej jazdy a więcej błota ;)i w tedy jeszcze większa satysfakcja z pokonania trasy.

    R3v no to sobie nagrabiłeś;) Ja też wam życzę powodzenia ale w walce z innymi bo to że za nami to oczywiste <hahaha>

  • 9 cze 2010

    jeżeli off road nazywasz pseudo sportem to piękny z ciebie dyletant, dla amerykanów byłby ten sport zbyt trudny. Nie komentuj czegoś o czym nie masz zielonego pojęcia.

  • 7 cze 2010

    http://www.magamtrophy.pl/strony/113_33.jpg to jest prawdziwy off-road :)prawdziwa walka a nie jakieś rajdy płaskie ;)

  • 3 cze 2010

    3.0 v6 z pajero,skrzynia z reduktorem z pto laplander(volvo), przełozenie 5.71. mosty toyota hilux(oba tylne napędy)- skromne info ;)

  • 31 maj 2010

    "Nikt nie mówi że ma przekładać sprawy osobiste nad "prace" w klubie "

    poprawka

    Nikt nie mówi że ma przedkładać sprawy klubu nad życie osobiste

  • 31 maj 2010

    Witam
    Ktoś zgłasza się do pracy nad stroną, czy do innej roli, rozumiem ma na to czas. Nikt nie mówi że ma przekładać sprawy osobiste nad "prace" w klubie bo nie o to tu chodzi. Jeżeli jest problem z pisaniem notatek ze startów klubowiczów w imprezach to czemu nie padło ani raz hasło żeby zawodnik który brał udział w jakiejś imprezie sam napisał taki krótki artykuł, później zostaje tylko jego wrzucenie na stronę. Apropos zdjęć na stronie, członkowie klubu to w większości czynni zawodnicy, myślę że nie było problemu żeby takie osoby dostarczyły do klubu(w jakiejkolwiek postaci fotki ze startów.

  • 28 maj 2010

    Witam
    mam pytanie odnośnie strony klubu. czemu nie ma zdjęć i informacji na temat zawodników klubowych? dlaczego Sukcesy, starty zawodników klubowych nie są umieszczane na stronie klubu, jeżeli zawodnik sam ma dostarczać takich info to gdzie, do kogo i w jakiej postaci.

Temple/Wróbel: Po Rajdzie Rzeszowskim

  • 11 sie 2011

    czytam te wasze komentarze i ręce opadają, każdy może wyrazić swoje zdanie ale najgorsze jet to że was tak bardzo kuje w oczy to że ktoś próbuje coś robić że nie siedzi na ławce na rynku albo przed kompem tylko fajnie się bawi i spełnia swoje marzenia i nie ma tu znaczenia to czy jestem lepszym czy gorszym kierowcą i tak z takim budżetem to jedyne co mogę to się bawić a wy siedźcie dalej w domu i piszcie głupoty :)

    10

Rajdy samochodowe: Temple/Wróbel opowiadają o debiucie

  • 2 cze 2011

    nie ma jak siedzieć przed kompem i komentować tych którzy realizują swoją pasje. "BODZ" poczytaj sobie moje i pilota wypowiedzi a będziesz wiedział że tempo nie było podyktowane brakiem umiejętności tylko problemami z zawieszeniem. Wspólnie z pilotem doszliśmy do wniosku że lepiej ukończyć rajd i zdobyć doświadczenie niż "cisnąć " niesprawnym autem i już w pierwszym dniu skończyć rajd na drzewie. POZDRAWIAM

    1

RAJD KRAKOWSKI - Motosport Myślenice

  • 20 lip 2010

    Nie zapominajmy oczywiście o Janeckim który świetnie jechał i dostawał największe brawa od kibiców na prologu i oesach.

  • 20 lip 2010

    Witam
    Ja tutaj chyba czegoś nie rozumiem pojechały kart ok zapełnili lukę ale z jakiej racji miały jechać BMW lub maluchy? Skąd w ogóle taki durny pomysł? Skoro maluchy by jechały to czemu ja bym miała nie jechać też potrafię zaciągnąć łapę i zrobić halo. Nikt mi tego nie zaproponował chodź jestem jedyną osobą w klubie z licencją R2.
    Przemek pokazał klasę, nawrót pod dwójką był wykonany najlepiej ze wszystkich zawodników.
    Na oesach było niestety nieliczne grono zawodników które pokazało jak się jezdzi jednym z nich był właśnie Przemek i jadący 106stką Janusz Knopt.

Motosport w Głogoczowie!

  • 3 lip 2010

    [quote]Po dwutygodniowej nieobecności w mieście wpadłem wręcz prosto na impreze a po niej zadawałem te same i podobne pytania co rajdman. [/quote]

    i
    [quote]Ja nie potrzebuje odpowiedzi, rajdman tak. Do niego mówcie.[/quote]

    tematem rozmowy miało być złe zabezpieczenie i zagrożenie oglądających więc myślę że prędkość ma w tym przypadku ogromne znaczenie.

  • 3 lip 2010

    Skoro uważacie że rajdówki jeździły z niebagatelną prędkością w szpalerze ludzi to sprawdzcie sobie jaką maksymalną prędkość osiąga saxo na drugim biegu przy krótkiej skrzyni(13x64), jest to prędkość niedużo większa niż dopuszczalna na takiej drodze w normalnym ruchu. Na codzień samochody przejeżdżają tamtą drogą z dużo większymi prędkościami. Głośny wydech może zmylić kibiców(co do odczucia prędkości) ale ciebie Waldek?