Ooo, to nie zwróciłem nawet uwagi że coś się tam buduje. Dojazd pewnie tą wąską drogą pomiędzy biblioteką a blokiem?
MariooszMariusz Marioosz6 gru
Gdzie niby na Żeromskiego te nowe budynki powstać mają?
MariooszMariusz Marioosz6 gru
Tylko że połączenie drogi wojewódzkiej od Borzęty, aż po węzeł w Jaworniku nie będzie dobre dla tych co jadą w kierunku Zakopanego, bo na tym kierunku jest spory ruch. Widać to na światłach ile pojazdów skręca w tym kierunku, w tym tiry. Już lepiej tą obwodnicę byłoby połączyć z Zakopianką na węźle na Tarnówce, tylko że teraz to już chyba po ptokach, bo wymagałoby to przeprojektowania węzła, który właśnie budują.
Jakoś inne miejscowości w Polsce się rozwijają dzięki kolei, a my mamy żyć w zacofaniu? Ci wszyscy protestujący chyba jednak lubią swoje samochody i stać w nich w korku w drodze do Krakowa.
Tylko co z BDI w takim razie? Przecież trzeba ją połączyć z S7. Jak S7 będzie poprowadzona po wschodniej części gminy Myślenice do węzła Bieżanów, to i tak BDI trzeba będzie wybudować jeszcze dalej na wschód od Głogoczowa. No chyba że BDI zostanie wtedy poprowadzona do A4 w okolice Skawiny.
Nooo 9 metrów nasypu, na nim peron i zadaszenie peronu o wysokości 3 m. Coś jak na Zabłociu czy Grzegórzkach w Krakowie. Chociaż nie wiem czemu aż 9 metrów, czy byłby problem z przejazdem ul Słowackiego wysokich samochodów pod tym wiaduktem kolejowym jakby było trochę niżej? Chociaż tam przy Przemysłowej teren jest niżej chyba trochę jak ul Słowackiego, więc pewnie tak to policzyli.
Generalna odpowiada za drogi krajowe. Województwo odpowiada za drogi wojewódzkie, takie jak np ul. Słowackiego od strony Borzęty. Obwodnica zachodnia to będzie co najwyżej drogą powiatową.
Jak za 10 lat zacznie się coś dziać w tym temacie, to będzie ok.
MariooszMariusz Marioosz7 paź
To będą jeszcze większe korki na Słowackiego. Przydałby się tam łącznik z mostkiem od ronda przy Media Expercie do skrzyżowania Słowackiego z Burmistrza Marka.
Na Jeziorze Rożnowskim to samo jest. Muł i drzewa przy dopływie Dunajca do jeziora. Przez takie zamulenie to chyba z 1/4 pojemności stracił. Przy Dobczyckim też jest spora strata pojemności.
Akurat na projekcie widzę że tuż obok budynku. Poza tym można zrobić z budynku dworzec. No i taki to zabytek, że teraz straszy, nic więcej. Krzyszkowice dalej wolą być zacofane, jak nie chcą pociągu. Kiedy to zrozumiecie że to jest szansa na rozwój?
Raczej ciężko jest poprowadzić linię kolejową żeby nigdzie nie trzeba było coś wyburzać. Ale fakty są takie że lepsza jednak była ta koncepcja poprowadzenia linii kolejowej sprzed paru lat.
MariooszMariusz Marioosz11 wrz
Miał być przystanek Kąty, będzie trochę dalej przesunięty Olszowice. Więc w czym problem?
Według wcześniejszych planów miał być tunel pod Szubienną, ale widzę w artykule że linia ma skręcać w kierunku wschodnim, więc może jednak od wschodniej strony cmentarza ma biegnąć, a później w kierunku Jawornika. Ale to faktycznie byłyby straszne zawijasy, więc chyba to błąd w artykule.
MariooszMariusz Marioosz17 sie
No bo tamtędy będzie przechodzić, koło strefy przemysłowej.
MariooszMariusz Marioosz15 sie
Jawornik/Polanka, bo to będzie przystanek na granicy tych miejscowości.
MariooszMariusz Marioosz15 sie
Przecież będzie przesunięcie przystanku Olszowice bardziej na południe, więc będzie takim wspólnym przystankiem dla Olszowic, Sieprawia i Głogoczowa. Tylko trzeba drogi dojazdowe do tego przystanku zrobić i parking.
Myślenice. Kierowcy stoją w korku, który ma rozładować obwodnica północna. "Kiedy?"- dopytuje opozycja
Ooo, to nie zwróciłem nawet uwagi że coś się tam buduje. Dojazd pewnie tą wąską drogą pomiędzy biblioteką a blokiem?
Gdzie niby na Żeromskiego te nowe budynki powstać mają?
Tylko że połączenie drogi wojewódzkiej od Borzęty, aż po węzeł w Jaworniku nie będzie dobre dla tych co jadą w kierunku Zakopanego, bo na tym kierunku jest spory ruch. Widać to na światłach ile pojazdów skręca w tym kierunku, w tym tiry. Już lepiej tą obwodnicę byłoby połączyć z Zakopianką na węźle na Tarnówce, tylko że teraz to już chyba po ptokach, bo wymagałoby to przeprojektowania węzła, który właśnie budują.
Myślenice. Radni mówią „tak” budowie połączenia kolejowego Kraków-Myślenice
Jakoś inne miejscowości w Polsce się rozwijają dzięki kolei, a my mamy żyć w zacofaniu? Ci wszyscy protestujący chyba jednak lubią swoje samochody i stać w nich w korku w drodze do Krakowa.
Jarosław Szlachetka: Będziemy występować do starosty o zaproponowanie rozwiązań na ul. Parkowej
Obawiam się że przez wybudowanie nowego mostu, ruch na Zarabiu, a zwłaszcza na Parkowej, bardziej wzrośnie.
Trasa kolejowa z Myślenic do Krakowa. Do sieci trafił projekt
Taa i utknął w korku przy wjeździe do Krakowa.
Jarosław Szlachetka: Prowadzenie drugiej Zakopianki jest dla Myślenic i mieszkańców gminy oraz tej części powiatu niebezpieczne
Tylko co z BDI w takim razie? Przecież trzeba ją połączyć z S7. Jak S7 będzie poprowadzona po wschodniej części gminy Myślenice do węzła Bieżanów, to i tak BDI trzeba będzie wybudować jeszcze dalej na wschód od Głogoczowa. No chyba że BDI zostanie wtedy poprowadzona do A4 w okolice Skawiny.
Główna uwaga burmistrza nieuwzględniona. Stacja Myślenice nadal w rejonie marketu Kaufland
Nooo 9 metrów nasypu, na nim peron i zadaszenie peronu o wysokości 3 m. Coś jak na Zabłociu czy Grzegórzkach w Krakowie. Chociaż nie wiem czemu aż 9 metrów, czy byłby problem z przejazdem ul Słowackiego wysokich samochodów pod tym wiaduktem kolejowym jakby było trochę niżej? Chociaż tam przy Przemysłowej teren jest niżej chyba trochę jak ul Słowackiego, więc pewnie tak to policzyli.
Generalna Dyrekcja zbada ruch na drogach Małopolski. "To pokaże ile samochodów przejeżdża nimi każdego dnia"
Generalna odpowiada za drogi krajowe. Województwo odpowiada za drogi wojewódzkie, takie jak np ul. Słowackiego od strony Borzęty. Obwodnica zachodnia to będzie co najwyżej drogą powiatową.
Myślenice. Nie jedź na pamięć. Zmiana organizacji na ul. Burmistrza Marka
Jak za 10 lat zacznie się coś dziać w tym temacie, to będzie ok.
To będą jeszcze większe korki na Słowackiego. Przydałby się tam łącznik z mostkiem od ronda przy Media Expercie do skrzyżowania Słowackiego z Burmistrza Marka.
Myślenice. Radni dają zielone światło dla nowego osiedla na Zarabiu. Może tu powstać od 120 do 160 mieszkań
Koryto trzeba pogłębić.
Brak odwodnienia na cmentarzu w Bysinie. "Pochówek jest bardzo utrudniony"
Komunalny.
Powódź 2024
Na Jeziorze Rożnowskim to samo jest. Muł i drzewa przy dopływie Dunajca do jeziora. Przez takie zamulenie to chyba z 1/4 pojemności stracił. Przy Dobczyckim też jest spora strata pojemności.
Przejście dla pieszych przy cmentarzu „na Polance”? Starosta wyjaśnia dlaczego to niemożliwe
Bliżej Polanki jakoś dało się zrobić przejście, to dlaczego tutaj nie można? :D Śmiech na sali.
Myślenice. Lokalizacja dworca w mieście i przystanków w Krzyszkowicach oraz Głogoczowie to główne uwagi gminy
Akurat na projekcie widzę że tuż obok budynku. Poza tym można zrobić z budynku dworzec. No i taki to zabytek, że teraz straszy, nic więcej. Krzyszkowice dalej wolą być zacofane, jak nie chcą pociągu. Kiedy to zrozumiecie że to jest szansa na rozwój?
Napisałem Ci na priv.
Agnieszka Węgrzyn: „Kolej uderza w interes Głogoczowa”. Zmiany w projekcie przebiegu linii określa jako katastrofalne i apeluje do mieszkańców
Raczej ciężko jest poprowadzić linię kolejową żeby nigdzie nie trzeba było coś wyburzać. Ale fakty są takie że lepsza jednak była ta koncepcja poprowadzenia linii kolejowej sprzed paru lat.
Miał być przystanek Kąty, będzie trochę dalej przesunięty Olszowice. Więc w czym problem?
Jarosław Szlachetka o złotym pociągu. "Przystanek w Myślenicach powinien znajdować się przy ul. Drogowców"
Wiadomo że wiadukt.
Zwężenie na Zakopiance w Głogoczowie. Tak wygląda przejazd przy kładce
Nie, bo tablice rejestracyjne nie są danymi osobowymi.
Projektanci pokazali przebieg linii kolejowej Myślenice-Kraków. To najwyższy czas, żeby zainteresować się, czy tory biegną przez wasze działki
Według wcześniejszych planów miał być tunel pod Szubienną, ale widzę w artykule że linia ma skręcać w kierunku wschodnim, więc może jednak od wschodniej strony cmentarza ma biegnąć, a później w kierunku Jawornika. Ale to faktycznie byłyby straszne zawijasy, więc chyba to błąd w artykule.
No bo tamtędy będzie przechodzić, koło strefy przemysłowej.
Jawornik/Polanka, bo to będzie przystanek na granicy tych miejscowości.
Przecież będzie przesunięcie przystanku Olszowice bardziej na południe, więc będzie takim wspólnym przystankiem dla Olszowic, Sieprawia i Głogoczowa. Tylko trzeba drogi dojazdowe do tego przystanku zrobić i parking.