Przedszkola w Myślenicach.

  • 9 sty 2016

    EKOLUDEK najlepsze przedszkole w Myslenicach. Posyłałam tam jedną córkę teraz drugą. Świetnie zorganizowany czas dla dzieci Panie cały czas zajmują się dziecmi ciągle różne zabawy, uczą dużo różnych piosenek,dzieci doskonale przygotowane do udziału w różnych okazjonalnych imprezach takich jak np. DZIEN MAMY TATY DZIADKA-cudnie jestem pod wrażeniem ze nawet te najmniejsze maluszki są tak swietnie przygotowane do udziału w takich uroczystosciach. Po za tym dodatkowe zajęcia; plastyka, taniec,basen. Polecam.

    5 5
  • 20 sty 2015

    EKOLUDEK- polecam

    4 14

Pcim

  • 29 lis 2015
    Strozaninek napisał/a:

    Jest ze Stróży - rola Zarębki.

    Jest z roli Totowo jak już cos. Zajmujcie sie plotkami i nawet nie wiesz co piszesz

    5 8

Stróża: 27-latek zabił matkę. Nie wie dlaczego

  • 26 lis 2015

    Dokładnie dalibyscie juz spokój. Tragedia straszna to nie ulega wątpliwosci, wsółczje rodzinie ;( i kobiecie która zgineła w taki okrutny sposób z rąk własnego dziecka ktore urodziła wychowała i ktore napewno bardzo kochała. PRZYKRE ;(

    17 2

Gdzie chrzciny??

  • 16 lis 2015

    Polecam SIEDEM SMAKÓW miałam tam chrzciny córki na 30 osób. Obsługa znakomita jedzenie też. Goscie zadowoleni w 100 procentach.

    3 4

Poród w myślenickim szpitalu i wszystko co z nim związane

  • 28 maj 2015

    nic się nie martwcie ;) urodzicie i przy remoncie i bez znieczulenia, ja miałam dwa porody wywoływane ból nie do opisania i bez znieczulenia ;( a wywoływany poród bardziej boli a dziewczyny które rodziły naturalnie to nawet ich nie było słychac ze rodzą tyle co dzieci płakały juz po to wiedziałam ze ktos rodził a ja hmm na cały szpital pewno mnie było słychac. Wszystko do przeżycia. Powodzenia

    4 2

Lekarze specjaliści, wizyta domowa, prywatna, opinie

  • 19 maj 2015

    Ciekawe inf tu są ale doktor Mrowiec naprawdę się panoszy i nie wiem dlaczego przyjmuje na godziny, osobiscie nie lęczę dzieci u niego ale bywając w przychodni spotykam niesmaczne sytuacje pacjentów

    2 3

FRYZJERZY i BARBERZY W MYŚLENICACH

  • 1 maj 2015

    Pani Szwab umie oszczędzac na farbie balejaz tylko na wierzchu głowy pare pasemek a na reszcie włosów nie ma nic hahaha a i cena co wizyta wyższa. Pozdrawiam

    22 2

PIT 2015 ROZLICZANIE I CZEKANIE NA ZWROT

  • 21 kwi 2015

    a ja składałam po połowie lutego i nadal czekam widze ze niezły burdel z marca już mają zwrot a ja z lutego cisza

    1

Po wodzie przyszła podwyżka za śmieci. Tak rządzi nasza władza lokalna

  • 27 mar 2015

    no własnie nie wiadomo kiedy będzie kolejny odbiór smieci na zarabiu masakra ale żeby opłatę uiścic za smieci to data dokładnie wyznaczona a o reszcie cicho

    9