Ostrzegacie przed dziurą przy przejściu na ul. Pardyaka. „Można w niej urwać koło, albo zniknąć"

  • 22 sie

    Gminna ulica. Burmistrza.

    11

Ma być głębiej na Górnym Jazie. Wybierają kamienie z koryta Raby

  • 27 lip

    Pawel Kret, pan T. i vicestarosta, to powiat. A gmina, to pan Sz. Jego pytaj o zarobek na urobku.

    3 1

Wicestarosta odpowiada w sprawie zamiany dróg. "Opinia zarządu powiatu jest negatywna"

  • 23 lip

    Ciężko jest zrozumieć działania starostwa. Dlaczego nie chcą zamienić wyremontowanych przez siebie dróg na te do remontu? I to dwa razy dłuższych, czyli trzeba będzie więcej kasy na remonty. Nie da się pojąć tej niechęci. A można było przy okazji świecić przykładem w innych kwestiach, np. Zamienię stare M3 na nowe, bez dopłaty. Taka gminna kampania. Nowa tradycja.

    27 1

Droga do niezrozumienia

  • 20 lip

    A co tam. Niech powiat wyremontuje a potem gmina się zamieni.

    14 1

Drogi w mieście powinny być gminne czy powiatowe? Radni proponują staroście zamianę

  • 7 lip

    Czyli po zamianie przybędzie więcej parkomatów????

    29 1

Radna apeluje o przegląd przepustów i wymianę kilku z nich

  • 2 lip

    A drogi gminne woda ominęła?!

    7 1

Przejście tak jakby jest, ale... od 3 lat go nie ma. Zostanie zamalowane

  • 17 gru 2019

    A jeżeli chodzi o "fruwanie" z chodnika do Caritasu na ul. Średniawskiego, to do kogo proponujesz się zgłosić? Podobnież jest z niebezpiecznym przejściem przez tą ulicę w stronę mostu, który "Starosta musi jeszcze w takim razie zlikwidować". Bo jakoś nie ma tam pasów i nie widać jak dotąd ani interpelacji radnego Bylicy w tej sprawie (odnośnie butów j.w.), ani uwagi Pana Burmistrza. Że nie wspomnę o niemożności normalnego przejazdu tą ulicą, bo powstał na wysokości Caritasu "parking" ciągu samochodów- tą sprawę polecam panu Ficie. Oczywiście nie chcę myśleć, że chodzi tu jedynie o stronniczość zgłaszających problem.

    10

Płatne parkingi przy ul. Szpitalnej. Radni myślą o kolejnych parkomatach w okolicach galerii

  • 7 gru 2019

    "Na drogach należących do powiatu jest przysłowiowy Bangladesz."
    A co z drogą gminną Średniawskiego? I innymi gminnymi. Też Bangladesz?

    16 1

Myślenicki szpital BANKRUTUJE ???

  • 21 lis 2019
    stefano napisał/a:

    Nie wiem co to znaczy "wasza" specjalność, widzisz i dalej potwierdzasz to co napisałem.. wiesz, myślę, że bardziej Twoją osobę obrażają rzeczy które tutaj wypisujesz niż to, że ktoś czytając je stwierdzi fakt..
    To jest niestety minus powszechnego dostępu do internetu, że każdy może pisać brednie w sieci, czy obrażaniem jest stwierdzenie tego? Może zamiast skupiać się nad tym, że ktoś napisał Ci prawdę, zastanowisz się kolejny raz przed napisaniem bezsensownych i głupich postów, bo to co piszesz świadczy o Tobie, to nie ja Ciebie obrażam, sama siebie obrażasz pisząc takie rzeczy..

    Dla tych co nie rozumieją, krótka lekcja historii, dawniej internet to był luksus, w mało którym domu był do niego dostęp, popularne były kafejki internetowe.. szczęściarze korzystali z modemu w domu, co niestety było kosztowne, więc ludzie korzystali z niego z głową, w końcu płacili nie małe pieniądze za każdą minutę bycia "w sieci", podobnie zresztą było w kafejkach, tam jednak płaciliśmy z reguły za godzinę dostępu do internetu.. dlatego wtedy korzystało się z tego luksusu umiejętnie i nie marnowało się tego czasu na pisanie głupot..
    Jakiś czas później pojawił się ogromny boom, za sprawą "Neostrady" internet pojawiał się w większej ilości domów, wtedy to popularne stawały się prezenty komunijne w postaci komputerów, dodatkiem do nich była Neostrada... wtedy również poznaliśmy pojęcie "dzieci neostrady" - internet zapełnił się osobami, które nie były przygotowane na tak swobodny dostęp do wszystkiego, poziom dyskusji diametralnie spadł..
    Teraz gdy internet jest prawie w każdym domu, gdy swobodnie możemy z niego korzystać za pośrednictwem telefonu komórkowego, mamy jeszcze większy problem z tym zjawiskiem. Przykładów nie trzeba szukać daleko, popularność "scamów", wirusów, fake newsów, ludzi którzy klikają w co popadnie nawet nie czytając, mamy pełno, jest to efekt tego, że ludzie nie są edukowani, mamy internet, ale nie potrafimy z niego korzystać.. to jest niestety przykre... żyjemy w pięknych czasach, jednak zapominamy o tym, żeby się do nich dostosować.

    Z internetu należy korzystać umiejętnie, dlatego też gdy napiszesz głupotę nie obrażaj się, że ktoś Ci zwróci uwagę, tylko weź to do siebie i NIE PISZ GŁUPOT, bo sama siebie tak na prawdę obrażasz, przykre ale prawdziwe. Stąd moja wypowiedź dotycząca telegazety, gdzie skupialiśmy się na czytaniu... bo jednak pisać to trzeba umieć..

    Ale się motasz w tym pisaniu. Widzę, że osiągnąłeś szczyt mądrości. Nie jest nowością, że tacy jak Ty, chcieliby odciąć ludzi niezależnych od możliwości wypowiedzi w internecie. Najlepiej, żeby wszyscy słuchali "jedynie słusznych mediów" i przyklaskiwali. Musisz jednak zaakceptować fakt, że czasy PRL minęły i nastała wolność słowa i myślenia. To, co nie jest po Twojej myśli, nazywasz głupotą. Masz z tym problem, trudno. Ja siebie absolutnie nie obrażam, nie manipuluj moimi słowami, bo kiepsko Ci to wychodzi. Chcesz mieć w tym temacie ostatnie słowo, ok. Skoro Ci to dobrze zrobi... Ale faktów nie zmienisz. I nie wmawiaj komuś głupoty, no chyba że od tego zależy Twoje ego. Jeżeli tak, to ulżyj sobie, pewnie masz swoich czytelników, więc pisz sobie swoją prawdę, ale nie narzucaj jej na siłę, bo to też już było.
    Pisz i czytaj. Życzę miłej lektury. Ja już nie dołączę, szkoda mojego internetu na te "mądrości".

    7 9
  • 21 lis 2019
    stefano napisał/a:

    w czasach gdy popularna była telegazeta a internet nie był dostępny dla wszystkich, tylko rodzina wiedziała, żeś głupia... teraz niestety przy powszechnym dostępie do internetu cała społeczność może się o tym dowiedzieć. Gratuluję.

    Gratuluję języka dyskusji. Ale przykład idzie z góry. Padło hasło ataku na starostwo, to trzeba się starać. Obrażanie ludzi, to wasza specjalność. Natomiast argument sięga poziomu Jakimowicza.
    I tyle w temacie, bo szkoda zachodu i jak powiedział pewien znany człowiek "Nikt nas nie przekona, że białe jest białe a czarne jest czarne". Skoro nawet jednemu wójtowi dostało się za samodzielne myślenie.......

    13 11
  • 21 lis 2019
    TomeL napisał/a:

    A więc według Twojego toku rozumowania jest wszystko w porządku bo to przecież od dawna się ciągnie i fakt, że obecne władze topią szpital w jeszcze większym bagnie, nie ma tutaj nic do rzeczy ?. Co to za logika ???? Teraz uwaga, wytłumaczę to dla pani jeszcze raz. Szpitalem zarządza dyrektor, który podlega pod starostę. Skąd w pani bajce wzięły się ataki na vice ? to może od razu panią sprzątającą w starostwie zaatakujmy ? słabe te "argumenty".

    Nie mogę, jeżeli dla Ciebie pomalowana sala jest ważniejsza od skrócenia terminów wizyt do specjalistów to ja serio nie mam pytań.... Niedługo jak szpital padnie to będzie mogła Pani chodzić oglądać pomalowane pomieszczenia i mówić "to są godziwe warunki" nie ważne, że nie będzie miał kto leczyć. Brawo za podejście i dziękuje za poprawienie humoru z samego rana.

    Żenada, inaczej tego skomentować się nie da. Jak nie masz pojęcia o dotacjach z rządu dla szpitala w Myślenicach to się nie pogrążaj bo ludzie się z Ciebie śmiać będą. Ten niedobry pis daje kilka krotnie więcej kasy na ten szpital niż wcześniejsze rzady POmylonych dawały. I TO JEST FAKT. Jak to się stało, że mimo tak wielkich pieniędzy pakowanych w nasz szpital z roku na rok jest co raz gorzej ? (Nie pytam pani bo pani i tak tego nie rozumie a z koniem kopał się nie będę).

    A poza tym wolę, żeby przekazywali do torunia (a przy okazji dzieciom w socjalach) niż złodziejom vatowskim jak to było jeszcze do niedawna.

    Wymieniłem tylko kilka szpitali, które z roku na rok wychodzą na plusie i które są w sposób perfekcyjny zarządzane ! ale klapki na oczach i ślepa miłość w starostwo ( przy okazji jak widać nienawiścią do partii rządzącej) objawia się iście destrukcyjną logiką, twierdzącą, że skoro gdzieś jest źle to u nas też musi. Żal mi takich ludzi. Serio, smutne to wasze życie musi być skoro nie szukacie nigdzie pozytywów a wzorujecie się tylko na negatywach. Szkoda już mojego czasu na ludzi, którym pluje się w twarz a oni udają że deszcz pada z uśmiechem na twarzy....

    Dalej głaskajcie się po głowach w kółku wzajemnej adoracji i zobaczymy gdzie was za parę lat będą leczyć bo na pewno nie w Myślenicach ja tak dalej pójdzie...

    Teksty rodem z przekazów "dobrej zmiany". Czas pokaże z kto z kogo będzie się śmiać. A remont w szpitalu nie polega jedynie na malowaniu ścian, no ale to nie pasuje do waszego przekazu. Propaganda jest propagandą. Na szczęście nie wszyscy jej ulegają.
    Odnośnie słynnego tekstu o mafiach vatowskich, masz może również na myśli tego pana od kamienic krakowskich (wraz z synem)???
    "Serio, smutne to wasze życie musi być skoro nie szukacie nigdzie pozytywów a wzorujecie się tylko na negatywach. Szkoda już mojego czasu na ludzi, którym pluje się w twarz a oni udają że deszcz pada z uśmiechem na twarzy...." - vice versa.
    Kolejki do specjalistów??? Toż to obiecana reforma służby zdrowia miała je skrócić. I co? Poszło niechcący w drugą stronę?
    A alternatywa przekazywania pieniędzy, cyt.: "A poza tym wolę, żeby przekazywali do torunia (a przy okazji dzieciom w socjalach) niż złodziejom vatowskim jak to było jeszcze do niedawna."... no cóż, ja miałam na myśli właśnie służbę zdrowia, ale mantra o mafiach vatowskich działa jak ta o 8 latach.
    Nie pałam miłością do żadnej partii, bo przy korytku zapomina się o ideałach a pozostaje jedynie polityka. A samorządom pozostają problemy finansowe i wielkie wymagania. Na szczęście w naszym powiecie dają sobie radę (powiat, to nie tylko starosta o czym zapewne wiesz), co widać na żywo i w rankingach. A przeciwnicy niech sobie dalej sieją teorie upadku. I tak już od lat (mimo, że nowoczesny szpital nadal działa, nowe drogi, ronda, odremontowane szkoły i budowa budynku starostwa, żeby nie biegać od jednego do drugiego +opłaty za wynajem) cyt.: "Szkoda już mojego czasu na ludzi, którym pluje się w twarz"......... A póki co, czekam na obiecywaną reformę służby zdrowia.

    11 10
  • 21 lis 2019
    Bolek napisał/a:

    Taka prawda, gość dobrze pisze ale powiatowa husiaria jak zwykle manipuluje plusami i minusami :) co ma obecny poseł do zadłużeń jakie generował starosta z obecnym dyrektorem ?hahaha czy ty się kobieto słyszysz ?...napisz jeszcze ze to wina pisu hahahaha szpital idzie jak platfor....tfu ! Titanic na dno i tylko opętana nienawiścią tzw totalna opozycja jest ślepa i udaje ze tego nie widzi :) idźcie bronić sądów albo drzew na rynku bo do tego się jedynie „nadajecie” :D

    No masz rację z tym manipulowaniem plusami i minusami, jak wyżej widać. Co do opętania nienawiścią również, patrząc na to jak piszesz, tyle tylko, że mylisz opcje.
    Zadłużenie szpitala sięga czasów ówczesnego vice i tak to się ciągnie do dziś. Tyle, że szpital musi funkcjonować i zapewniać godziwe warunki dla dobra pacjentów. I będę kibicować dalszym remontom, bo dzięki temu pacjenci mają duży komfort. A skoro rząd zamiast wspierać szpitale, woli przekazywać kasę do Torunia, to jest jak jest. I masa szpitali ma kłopoty. Ludzie niestety chorują, kolejki do specjalistów nadal są i deficyty będą. I tylko ślepa propaganda ogłasza, że polska służba zdrowia jest we wspaniałej kondycji a nasz szpital bankrutuje. Na szczęście poseł pomoże, bo obiecał.

    21 23
  • 20 lis 2019
    taki_gość napisał/a:

    @mieszkanka1980 zanim zabierzesz głos w dyskusji to sprawdź pod kogo podlega szpital. Jeśli to dla Ciebie za trudne to podpowiem: pod Starostę a nie pod Burmistrza. Obecny poseł był kiedyś burmistrzem.

    Obecny poseł był również vicestarostą (2002-2006) i na tym stanowisku odpowiadał za szpital i szkoły, to nie takie trudne sprawdzić.

    22 28
  • 20 lis 2019

    https://www.rp.pl/Zadania/190919464-Katastrofalna-sytuacja-finansowa-szpitali-w-Polsce---milion-od-ministerstwa-nie-uratuje-lecznic.html

    A jak wyglądała sytuacja szpitala za rządów obecnego posła? Czy to czasem nie są skutki ówczesnego zadłużania? I jak się ma przykład trzech w/w szpitali do sytuacji w całym kraju? No ale na szczęście mamy obietnicę wyborczą obecnego posła i wielkie możliwości partii rządzącej, więc nadchodzi świetlna przyszłość naszego szpitala. No chyba że wróci słynna manta "Przez 8 lat..."

    24 38

Most na Górnym Przedmieściu "wąski i niebezpieczny". Wymaga rozbudowy, czy wymiany poręczy?

  • 25 paź 2019

    No przecież wszystkie mosty po kolei są remontowane przez powiat. Drogi też. Dla dobra wspólnego. Są to duże inwestycje z tego co widać. Gdzie tu jest małostkowość. Nie da się wszystkiego zrobić jednocześnie, zwłaszcza że kasa z podatków nie idzie do powiatów. A pan radny miejski kilku poprzednich kadencji miał pole do popisu i jakoś nie był wtedy zbytnio aktywny w interpelacje. Szkoda

    19 3

Chełm droga

  • 30 mar 2019
    stefano napisał/a:

    No i jak to z tą drogą? Gminna czy powiatowa? Przeprosiłaś już za pisanie głupot?

    Nie mam za co przepraszać. Jest to droga gminna (ta część z dziurami). A co do "głupot", no cóż, każdy ma swój sposób wyrażania.

    8 1
  • 8 mar 2019
    taki_gość napisał/a:

    No i znowu miało być dow*****nie, a wyszło jak zawsze. Droga na Chełm jest drogą powiatową. Wszystkie uwagi należy kierować do Starosty, ale fakt faktem stan drogi jest skandaliczny.

    To nie jest droga powiatowa, tylko gminna, więc wszystkie uwagi należy kierować do Burmistrza. I to nie jest dow*****.

    19 1

ENDOKRYNOLOG - MYŚLENICE

  • 26 lis 2018
    zagroda napisał/a:

    Byłam zarejestrowana na kwiecień do endokrynologa na NFZ w Myślenicach.
    W dniu wczorajszym otrzymałam telefon z przychodni, żebym zabrała swoje skierowanie z w/wym placówki bo nie został podpisany kontrakt na 2019 rok z NFZ.
    Prośba do Starosty, żeby zainteresował się tą sprawą i wyjaśnił mieszkańcom
    dlaczego mają szukać poza Myślenicami takiej placówki.
    Jeżeli we wrześniu 2018 rejestrowano pacjentów na kwiecień 2019 roku to znaczy że potrzebujących nie jest mało.
    Podobno miał być coraz lepszy dostęp do specjalistów.

    A dlaczego nie zapytasz dyrektora szpitala? Przecież on jest od zawierania kontraktów. Co roku NFZ skąpi i nie można ustalić terminu, bo sytuacja niepewna. Co roku batalia. Swoją drogą, to od dwóch lat miało być lepiej w służbie zdrowia.

    alex_07 napisał/a:

    U nas w okolicy niestety jest problem z endokrynologiem na NFZ. Leczę się w ww. placówce już od 11 lat i tylko dlatego nie mam problemu z długim oczekiwaniem na kolejny termin, ale siedząc w poczekalni nie raz słyszałam jak przychodził ktoś pierwszy raz ze skierowaniem i na termin musiał czekać conajmniej rok... Niestety z lekarzami tej specjalności ogólnie jest problem, bo w Krakowie też są bardzo długie terminy. Chyba, że idzie się prywatnie, to co innego.

    Popieram. I nie tylko z tą specjalnością są problemy.

    6 1

Powiat: Radni wybrali starostę. Na trzecią kadencję został nim Józef Tomal [WIDEO]

  • 25 lis 2018

    Czyli wniosek, że nie liczą się ludzie i ich praca i pieniądze, tylko lepszy i gorszy sort. I to jest właśnie "patriotyzm dobrej zmiany". Śmiać się, czy płakać?

    12 5
  • 25 lis 2018

    "Nie pojawiał"? nie znaczy blokował. A jeżeli chodzi o chodniki, to ważniejsza dla mnie jest budowa tam, gdzie ich w ogóle nie ma, niż wymiana istniejących. Kwestia bezpieczeństwa, nie prawdaż? Dla innych kasa też się musi znaleźć.
    Nie chodzi mi o kwestię samego premiera, tylko kłamczuszka w sprawie infrastruktury drogowej o której tak się rozpisujesz. I nie OPS, tylko OSP- czytaj: Ochotnicza Straż Pożarna.
    Słowo "bzdury" dotyczy kwestii upolityczniania przez Ciebie (a nie przeze mnie) sprawy budowania chodników. To jest właśnie bzdura. Buduje się wtedy, kiedy są na to pieniądze. Powiat na wybory nie dostaje dodatkowej kasy, zwłaszcza że jest "nie z tej opcji", nie mieszaj.

    8 1
  • 22 lis 2018

    Ja upolityczniam? A kto wymyśla bzdury o budowaniu chodników właśnie przed wyborami? I jeszcze to celowe wstrzymanie. Przypompomnij sobie osuwisko na drodze po ulewach, usunięte w pierwszej kolejności i z niezawodną pomocą chłopaków z OSP. Drogi i chodniki robione są po kolei w całym powiecie. U nas też trzeba było trochę poczekać. Nie da się wszystkiego na raz, bo to się wiąże z kasą. Ciężko to zrozumieć? Na to, co piszesz nie trzeba argumentów, wystarczy zacząć myśleć i patrzeć wokoło.
    Chodzi o premiera, który przed wyborami twierdził, że przed rokiem 2015 nie było dróg i mostów.

    12 6
  • 22 lis 2018

    Woda, ścieki, kanalizacja, podatki to domena gminy, czyli burmistrza- skoro o tym nie wiesz. A co do powiatu, to jakoś dużo inwestycji jest realizowanych na bieżąco, co da się zauważyć. Jest na czwartym miejscu w Polsce. Czyli powiat umie się zatroszczyć o finanse i bardzo dobrze się rozwija. A zadłużenie dotyczy gminy.
    http://gazeta.myslenice.pl/powiat-myslenicki-czwarty-w-ogolnopolskim-rankingu-powiatow-w-2017-roku
    Poza tym pieniądze nie są rządowe ani sejmiku, tylko nas wszystkich. Więc dlaczego miałyby być rozdawane jedynie samorządom pisowskim? Samowolka? To jest prawnie i sprawiedliwie???

    17 12
  • 22 lis 2018

    Niestety, zdaje się, że lepiej nic nie robić, bo skoro przez te kadencje tak wiele zostało zrobione (za pieniądze nie pozyskane przez posła) a i tak malkontenci narzekają, to przynajmniej ich narzekanie miałoby prawdziwe podstawy. Polityka żadnej pracy nie doceni, uprzedzenia biorą górę. Szkoda gadać.

    19 6
  • 21 lis 2018
    Mądrala napisał/a:

    No to teraz czekamy na awans dla pani Ambroży .Chyba się przysłużyła i zasłużyła.

    KsiadzROMAN napisał/a:

    kurde ze ja zem plakato wyborczego se na pamientke nie skitrol i w rame przyozdobil

    cygnus napisał/a:

    Ten chłop chyba nigdy nie odklei tyłka od stołka.

    bzzy napisał/a:

    Niebywała jest kariera tego Dyzmy :D

    INTELIGENCJA rusza do akcji. Wobec tak błyskotliwych wypowiedzi, żadna dyskusja nie ma sensu. Trzeba zachować kulturę mimo takiej sztuki. A kogo to są wyborcy???

    21 16

"Dobra zmiana" PiS