Hipokryta :) stronę wcześniej nie chciało Ci się wyników sprawdzić a teraz sam kogos poprawiasz ;)
BK jest na rynku, dzis od 14 do 19.
qbus30 sie 2013
Marek jest jednoczesnie prezydentem i premierem ;)
qbus25 sty 2013
ERC to nie będzie pierwszy start w tym roku, juro jedzie Halls Winter Rally na Łotwie ;)
qbus7 sty 2013
W Dobczycach oprócz rajdówek (w których za 30-50-i więcej złotych można usiąść na prawym) i terenówki, a zapewniam że przejażdżka ciężarówką przygotowaną do ścigania się gwarantuje niezapomniane przeżycia :)
Jeśli chodzi amatorow tych pewnie bedzie wiecej w Makowie.
qbus1 gru 2012
Tomek Kasperczyk z 3 miejscem w klasie zakwalifikował się na Karową :)
qbus27 sie 2012
Michał był dwukrotnym Mistrzem Polski... oraz v-ce mistrzem JWRC.
Guerra był szutrowym mistrzem Hiszpanii, Ligato jeździ chyba w WRC od 12-13 lat samochodami różnych klas, mistrzem nie był nigdy ale chyba ma jakies tytuły v-ce i II v-ce mistrza, Gassner jest kilkukrotnym mistrzem Niemiec i Austrii, Trivinio i Guerra to czołowi kierowcy w Ameryce Południowej (m.in. mistrzowie swoich krajów).
qbus15 sie 2012
My jedziemy piątek/sobota (nie zostajemy na niedzielę). Nocleg na polu namiotowym pahrbek Napajedla, piatek rano testowy, potem zwiedzanie Zlina i prolog. Na sobotę 2x pindula i któryś z os'ów ostatniej pętli.
qbus20 cze 2012
[quote=Vivaldi] wpis jest quby poza tym Obajt trochę mało zorientowany w organizacji imprez, chęci faktycznie ma całe wiadro ale Kuba więcej wie ;-) ...... no i się zacznie :-) [/quote]
Raz bez przesady dwa ja tylko wrzucałem wpis trzy nawet nie wiem czy będę na imprezie bo to jest sobota. Ostatnio po prostu mam zdecydowanie za mało czasu na takie a nie inne działania. Nie mówię nie tylko jeszcze nie teraz...
qbus12 lut 2012
Kościuszko miał 2 rywali podczas Monte Carlo(w PWRC), 1 odpadł podczas 1 etapu a na tamtym rajdzie nie było superrally, w klasie (klasa 3 po zmianie nazewnictwa) Monte ukończyło 13 załóg, Michał na 5 miejscu po kłopotach podczas ostatnich oesów, do 11 odcinka miał wszystkich za sobą.
Dla Jurka gratki, spełnił marzenie(chyba nie tylko jego ;)) a przy okazji przywiezie zacny wazon do domu.
[quote]kuba a gdyby chciał i się zgodził nie byłoby miło? Ale, że nikt nie zapytał to nie ma o czym mówic.[/quote]
To tak nie działa :)
qbus12 lut 2012
Po co miałby wozić logo skoro z klubem nie ma nic wspólnego?
qbus7 lut 2012
Nijak, przecież ktoś tą "homologowaną" klatkę też musi wspawać do tego samochodu. Poza tym ona jest homologowana ale tylko wg. Fia, dla urzedasów nie ma znaczenia czy to jest gotowy produkt z pudełka czy załącznikowa klatka.
Co do klatek Łukasza... myślę że trochę niepotrzebnie piszecie takie rzeczy, ktoś to potem przekażde dalej, powstanie plotka i ludzie będą mówić że są kiszkowate a nie raz ratowały zawodnikom życie, a to w tym przypadku jest najważniejsze.
qbus11 sty 2012
[quote=Tymczasowy] frans: nie ma sprawy :). Na dobczyckim odcinku oni byli na pewno, bo nawet na plakacie było ich logo. A zakończenie terenowców organizował RmfMaxxx Rally Team, a to członkowie AG. Chyba, że było inaczej, to niech mnie ktoś z błędu wyprowadzi :). [/quote]
W głównej mierze RMF Maxxx RallyTeam składa się z członków AG więc można tak powiedzieć przy czym była to prywatna inicjatywa ze strony Darka Żyły i reszty terenowców, zakończenie ich sezonu właśnie w Dobczycach na stałe wpisało się w kalendarz tak jak Dobczycka Rajdowa WOŚP.
Vivaldi jest okej, kwestia nazewnictwa ale zauważ że okręg wydał wizę więc taki a nie inny regulamin zatwierdził.
Wszystko zalezy od poziomu na jakim chcesz sie scigac i jak bardzo chcesz sie rozwijac, w zasadzie ile bys tych pieniedzy nie miał to mozesz je wydac na motosport :)
qbus14 cze 2014
Start w rajdzie 3 ligi przygotowanym samochodem w wersji bieda to ok 1200-1500 zł. W górę te kwoty są w zasadzie nieograniczone. Auto przygotowane do 3 ligi to od 5 tys zł (jakies CC/SC) 9-12 (106,saxo,clio) 15-20 (Honda VTi) itd w górę. Rajdy 3 ligowe nie są już zawodami amatorskimi... amatorsko to samochód osobowy z waznym oc i przegladem, 2 kaski na głowę, 100-150 zł wpisowego i jedziemy... czy to do Łapanowa, Tarnowa, Dębicy, na Śląsk itd...
buszmyslenic napisał/a:w pewnym sensie na pewno masz rację,ja przedłużyłem umowę 2 tygodnie temu także mam nadzieję że będę zadowolony przez kolejne 18 miesięcy:Dtyle że umowę przedłużałeś z c+ lub n a teraz jest nc+ ,
spodziewaj się pisma z nowym cennikiem nc+ , i dłuuugiej rozmowy konsultantki która zaproponuje pozostanie, bo w sumie dwa razy więcej za mniej kanałów to wcale nie jest zła oferta, tylko jej nie rozumiesz :)
Hahaha... miałem to samo, Pani wręcz na mnie krzyczała :)
czytelnik kpisz czy o droge pytasz? ty dążysz do tego co zrobić aby samochód z tego poślizgu wyprowadzić, ja jednak dalej będę twierdził że ten kierowca powinien spróbować maxymalnie wytracić prędkość i zminimalizować straty.
qbus28 sty 2013
I vice versa ;) pozdrawiam.
qbus28 sty 2013
czytelnik z całym szacunkiem ale nie masz racji, jesli ktos nie wie co robic z rekami i nogami to lepiej żeby uderzył w cokolwiek z predkoscia 30-40 km/h niz 70-80 po drodze uderzając jeszcze w innego uzytkownika drogi. Kontrowac i probowac ratowac to sobie mozna na rajdzie, kjsie czy innej pojezdzawcelub gdy wiemy co robimy. Kontrola trakcji w niczym nie pomaga podczas jazdy "bokiem" i wyciagania auta, wręcz wtedy przeszkadza. ESP odpowiada za to o czym ty myślisz.
qbus28 sty 2013
75% normalnych użytkowników drogi nie będzie wiedziało jak głęboką kontrę odkręcić i ile tego gazu dodać co zazwyczaj ma jeszcze gorsze konsekwencję. Skoro klepnął już hamulec zaraz po wystąpieniu poślizgu (być może nawet to go pogłębiło) to powinien go trzymać do końca, pewnie i tak uderzył by wtedy w barierę ale przy prędkości zdecydowanie mniejszej niż w tym momencie.
Wolne tematy o rajdach, motoryzacji itp
No to nawet dluzej. Do konca 2016 dostaly starsze specyfikacje... pewnie dlatego ze nastepcy nie widac :)
Fia wydluzyla homo IX do końca 2016.
Ale klatka musi miec otuline, tak jak opony bieznik a "rajdowka" apteczke. Mysle ze na sjs wymagania nie sa mniejsze.
https://www.youtube.com/watch?v=6-PMWEjrKZE ;)
Hipokryta :) stronę wcześniej nie chciało Ci się wyników sprawdzić a teraz sam kogos poprawiasz ;)
BK jest na rynku, dzis od 14 do 19.
Marek jest jednoczesnie prezydentem i premierem ;)
ERC to nie będzie pierwszy start w tym roku, juro jedzie Halls Winter Rally na Łotwie ;)
W Dobczycach oprócz rajdówek (w których za 30-50-i więcej złotych można usiąść na prawym) i terenówki, a zapewniam że przejażdżka ciężarówką przygotowaną do ścigania się gwarantuje niezapomniane przeżycia :)
Jeśli chodzi amatorow tych pewnie bedzie wiecej w Makowie.
Tomek Kasperczyk z 3 miejscem w klasie zakwalifikował się na Karową :)
Michał był dwukrotnym Mistrzem Polski... oraz v-ce mistrzem JWRC.
Guerra był szutrowym mistrzem Hiszpanii, Ligato jeździ chyba w WRC od 12-13 lat samochodami różnych klas, mistrzem nie był nigdy ale chyba ma jakies tytuły v-ce i II v-ce mistrza, Gassner jest kilkukrotnym mistrzem Niemiec i Austrii, Trivinio i Guerra to czołowi kierowcy w Ameryce Południowej (m.in. mistrzowie swoich krajów).
My jedziemy piątek/sobota (nie zostajemy na niedzielę). Nocleg na polu namiotowym pahrbek Napajedla, piatek rano testowy, potem zwiedzanie Zlina i prolog. Na sobotę 2x pindula i któryś z os'ów ostatniej pętli.
[quote=Vivaldi] wpis jest quby poza tym Obajt trochę mało zorientowany w organizacji imprez, chęci faktycznie ma całe wiadro ale Kuba więcej wie ;-) ...... no i się zacznie :-) [/quote]
Raz bez przesady dwa ja tylko wrzucałem wpis trzy nawet nie wiem czy będę na imprezie bo to jest sobota. Ostatnio po prostu mam zdecydowanie za mało czasu na takie a nie inne działania. Nie mówię nie tylko jeszcze nie teraz...
Kościuszko miał 2 rywali podczas Monte Carlo(w PWRC), 1 odpadł podczas 1 etapu a na tamtym rajdzie nie było superrally, w klasie (klasa 3 po zmianie nazewnictwa) Monte ukończyło 13 załóg, Michał na 5 miejscu po kłopotach podczas ostatnich oesów, do 11 odcinka miał wszystkich za sobą.
Dla Jurka gratki, spełnił marzenie(chyba nie tylko jego ;)) a przy okazji przywiezie zacny wazon do domu.
[quote]kuba a gdyby chciał i się zgodził nie byłoby miło? Ale, że nikt nie zapytał to nie ma o czym mówic.[/quote]
To tak nie działa :)
Po co miałby wozić logo skoro z klubem nie ma nic wspólnego?
Nijak, przecież ktoś tą "homologowaną" klatkę też musi wspawać do tego samochodu. Poza tym ona jest homologowana ale tylko wg. Fia, dla urzedasów nie ma znaczenia czy to jest gotowy produkt z pudełka czy załącznikowa klatka.
Co do klatek Łukasza... myślę że trochę niepotrzebnie piszecie takie rzeczy, ktoś to potem przekażde dalej, powstanie plotka i ludzie będą mówić że są kiszkowate a nie raz ratowały zawodnikom życie, a to w tym przypadku jest najważniejsze.
[quote=Tymczasowy] frans: nie ma sprawy :). Na dobczyckim odcinku oni byli na pewno, bo nawet na plakacie było ich logo. A zakończenie terenowców organizował RmfMaxxx Rally Team, a to członkowie AG. Chyba, że było inaczej, to niech mnie ktoś z błędu wyprowadzi :). [/quote]
W głównej mierze RMF Maxxx RallyTeam składa się z członków AG więc można tak powiedzieć przy czym była to prywatna inicjatywa ze strony Darka Żyły i reszty terenowców, zakończenie ich sezonu właśnie w Dobczycach na stałe wpisało się w kalendarz tak jak Dobczycka Rajdowa WOŚP.
Vivaldi jest okej, kwestia nazewnictwa ale zauważ że okręg wydał wizę więc taki a nie inny regulamin zatwierdził.
Przy okazji mega produkcja video z niedzielnej imprezy -> http://vimeo.com/34874864
Krzyszkowice: Omal nie rozjechał pieszego. Na oczach policjantów
Zagrozenie zostalo spowodowane glownie przez drogę ktora jest mega niebezpieczna...
Silnik hondy eksplodował. Kolejne występy załogi Dukat/Chrucpała pod znakiem zapytania
Wszystko zalezy od poziomu na jakim chcesz sie scigac i jak bardzo chcesz sie rozwijac, w zasadzie ile bys tych pieniedzy nie miał to mozesz je wydac na motosport :)
Start w rajdzie 3 ligi przygotowanym samochodem w wersji bieda to ok 1200-1500 zł. W górę te kwoty są w zasadzie nieograniczone. Auto przygotowane do 3 ligi to od 5 tys zł (jakies CC/SC) 9-12 (106,saxo,clio) 15-20 (Honda VTi) itd w górę. Rajdy 3 ligowe nie są już zawodami amatorskimi... amatorsko to samochód osobowy z waznym oc i przegladem, 2 kaski na głowę, 100-150 zł wpisowego i jedziemy... czy to do Łapanowa, Tarnowa, Dębicy, na Śląsk itd...
NC+ czyli NaCiągacze
Hahaha... miałem to samo, Pani wręcz na mnie krzyczała :)
Nagrał wypadek na zakopiance. Wszystko trwało kilka sekund [WIDEO]
czytelnik kpisz czy o droge pytasz? ty dążysz do tego co zrobić aby samochód z tego poślizgu wyprowadzić, ja jednak dalej będę twierdził że ten kierowca powinien spróbować maxymalnie wytracić prędkość i zminimalizować straty.
I vice versa ;) pozdrawiam.
czytelnik z całym szacunkiem ale nie masz racji, jesli ktos nie wie co robic z rekami i nogami to lepiej żeby uderzył w cokolwiek z predkoscia 30-40 km/h niz 70-80 po drodze uderzając jeszcze w innego uzytkownika drogi. Kontrowac i probowac ratowac to sobie mozna na rajdzie, kjsie czy innej pojezdzawcelub gdy wiemy co robimy. Kontrola trakcji w niczym nie pomaga podczas jazdy "bokiem" i wyciagania auta, wręcz wtedy przeszkadza. ESP odpowiada za to o czym ty myślisz.
75% normalnych użytkowników drogi nie będzie wiedziało jak głęboką kontrę odkręcić i ile tego gazu dodać co zazwyczaj ma jeszcze gorsze konsekwencję. Skoro klepnął już hamulec zaraz po wystąpieniu poślizgu (być może nawet to go pogłębiło) to powinien go trzymać do końca, pewnie i tak uderzył by wtedy w barierę ale przy prędkości zdecydowanie mniejszej niż w tym momencie.
Klub/bar w rynku = niebezpiecznie w centrum
A do tej pory imprez w centrum nie było? :)