Normalność:)

Borzęta: Policjanci odkryli dziuplę z kradzionymi samochodami [WIDEO]

  • Andrzej 26 lis 2015

    No wlasnie sam dziś go widziałem jak jechał autem. Redakcja może cośw wiecej powiecie

    2 4
  • Andrzej 22 lis 2015

    Pamiętam jak ten koleś proponował mi felgi nie wiem czy zbieg okoliczności tez do Seata;) znam go bardzo dobrze i zawsze mówiłem ze cos jest nie tak ale nie wiedzialem ze to grubsza sprawa.

    16 7

Salon Play !!!

  • Andrzej 7 lis 2015
    inkwizytor napisał/a:

    Ja w Play jestem już wiele lat, i jestem bardzo zadowolony. Wcześniej bylemrw plusie i orange, ale zrezygnowałem z usług obu sieci gdyż naliczano opłaty za połączenia których nie było, a telefony bywały co chwila w serwisie.

    Może teraz autor głównego posta reklamuje swój salon? Wcale bym się nie zdziwił. Zresztą gdy pytałem o telefon w plusie, taki kit wciskali że masakra, twierdzili że telefony mają lepszą specyfikację aniżeli te same modele w innych sieciach...

    No ale, każdy wybiera co lepsze, i każdy umie czytać, więc można do siebie mieć żale...

    Nie reklamuje żadnego salonu. Nie polecam i tyle. Każdy ma inne zdanie przeniosłem numer do ORANGE i jestem Zadowolony.

    1 4
  • Andrzej 10 wrz 2015
    majka88 napisał/a:

    Prawdziwy Sherlock Holmes z ciebie... domyślam się, że to twoje drugie konto czawez27.

    Tak tak mam z 10:) nie znasz sytuacji to dyskusja z tobą nie ma sensu..

    1 10
  • Andrzej 10 wrz 2015
    bill napisał/a:

    Jeżeli tacy domyślni ludzie tam pracują to rzeczywiście współczuję tym których obsługujecie.

    Brawo blll:)

    1 11
  • Andrzej 9 wrz 2015
    majka88 napisał/a:

    Wydaje mi się, że byłam świadkiem twojej "rozmowy" z pracownikami play jakiś tydzień temu, ale widząc twoje zachowanie zawróciłam na pięcie w drzwiach salonu. Kultury to ja ci nie zazdroszczę chłopie... Na miejscu właściciela to bym chyba w ochronę zainwestowała, bo takich chamów jak ty to powinno się wyrzucać przez próg na zbity pysk. Sama jestem w Play już kilka lat i nigdy nie miałam żadnych problemów z obsługą, nie tylko koło rynku, a telefon nie raz oddawałam do serwisu.

    Pani to chyba obsługa play. Nie rozmawiam z takimi osobami jak pani. Zegnam nie mogę zrozumieć jak mogłas być świadkiem mojej rozmowy jak zawrociłaś w drzwiach?????? Zastanów się co piszesz !!!

    3 13
  • Andrzej 8 wrz 2015
    mamaX3 napisał/a:

    Ja się nauczyłam korzystać z BOA i w ten sam sposób przedłużam umowy. Gdy cos nie gra można złożyć reklamację. Odsłu*****ą rozmowę i sprawa załatwiona. Raz mi się taka sytuacja zdarzyła i w ramach rekompensaty dostalam rabat na abonament przez parę m-cy :) Ale wiem tez ze z salon w Dekadzie korzystać juz nie będę... Jedna wizyta (wymiana karty sim)a problemów tyle ze masakra... W wielkim skrócie uruchomiono wtedy polecenie zapłaty. Niby nic ale moje faktury miala opłacać obca mi kobieta-sama nawet nie wiedziała ze zobowiązała się pokrywać moje rachunki ;) w BOA otrzymałam info ze to w czasie owej wizyty miałam uruchomić owe polecenie a tam kobita mi wmawia ze to nie możliwe (dokumenty wpłynęły z salonu z Dekady). Zeby to odkręcić musiałam 2 razy do nich przyjeżdżać! Potem już zrobiłam awanturę i tyle mnie widziały (chciały abym znów cos tam przyjechała)... Teraz jak salon to ten w rynku...

    Ja odwrotnie salon przy dekadzie :) ale nie polecam ogólnie play drugi telefon oddany i zero reakcji 12 sierpnia ( nie moja własność tylko siostry która opiekuje się dziećmi) nie rozumiem pani która obsługuje ja odaje telefon to i ja pytam co znim to dostaje odpowiedź nie udziela informacji bo abonament jest na kogo innego!!!! Co mnie interesuje abonament ja oddawałem tel więc ja chce informacje!!!!!! Wstyd play

    2
  • Andrzej 4 wrz 2015
    marcin007 napisał/a:

    Wiem! Chłopie jesteś źle rozumiany bo ładujesz literówkę za literówką.
    Rada, weź słownik języka polskiego i ze słownikiem pisz tutaj swoje posty.

    Wzajemnie!!

    6
  • Andrzej 4 wrz 2015
    renaw napisał/a:

    Nie gorączkuj się tak i nie krzycz, bo Ci żyłka pęknie! Chyba przy wyborze telefonu nikt pistoletu do głowy Ci nie przystawiał? Ludzie piszą swoje opinie na temat Playa a ty plujesz się , jakby nikt nie miał prawa do innego zdania. Szkoda czasu...

    A ja na opinię odpowiada. Szkoda czasu dla ciebie.

    5
  • Andrzej 4 wrz 2015
    renaw napisał/a:

    Czawez27 w Play jestem parę ładnych lat i nie raz oddawałem telefon na gwarancji do naprawy . NIGDY nie musiałem za nic płacić! Załatwiam wszystko w Playu w Centrum. Zawsze też jestem fachowo obsłużony. Nie rozumiem co za ferment siejesz.

    Jak jesteś parę lat to licze ze zostaniesz na wieki wieków amen. Jeżeli dla ciebie usługi play i telefon zakupiony w ramach abonamentu to dwie inne kwestie to NIE MAMY O CZYM ROZMAWIAĆ. JEZELI regeneris wciska kit ze telefon został uszkodzony mechanicznie i odsyła tel mając w du..e klienta a play siedzi i nic z tym nie robi to tylko można jedno stwierdzić ze Usługi Play są Nic Nie Warte!!!!!!

    2 8
  • Andrzej 2 wrz 2015
    lulu napisał/a:

    post wyżej niezłe:) a tak poważnie od lat mam trzy telefony w sieci play uciekłam z plusa przez wysokie rachunki i nie narzekam, zdarzyło mi się parokrotnie serwisować telefony i nigdy nie miałam problemów. Telefon na gwarancji zawsze był naprawiony- bezpłatnie , może ten czawez nakombinował coś z telefonem źle użytkował i stąd problem, zazwyczaj sami nigdy do winy się nie lubimy przyznawać, poczytaj sobie przepisy , gwarancje i niestety nie każdy element w naprawie podlega gwarancji nie tylko w play:)

    Tak nakombinowalem z telefonem :) źle użytkowalem brawo!! Przeczytaj co napisalem a potem się wypowiadaj . gratulacje wyboru akurat byłem świadkiem jak klienci rezygnowali. WSZYSCY ODCHODZIMY Z PLAY

    5 9
  • Andrzej 2 wrz 2015
    marcin007 napisał/a:

    "niekompetętni" pisze sie troche inaczej

    Noo sorry mistrzu ale gdzie Ty widzisz do czasu napisania tego posta jakieś negatywne odpowiedzi ? Ehh

    Co do napraw to Ci ludzie którzy pracują w każdym takim salonie nie mają NIC do gadania w sprawie napraw, ich ewentualnych kosztów czy momentu odbioru naprawionego sprzętu. Oni tylko uzupełniają dokumentacje , dokładnie ją opisując i wysyłają potem do serwisu. Tyle i aż tyle.
    Nie podoba Ci sie Play ? Nie ma problemu, możesz śmiało zmienić swojego operatora.
    W gwoli ścisłości, nie wiem czy wiesz ale w Myślenicach są 2 salony Play.
    Ps. Te błędy językowe nie najlepiej o Tobie świadczą.
    Pozdro dla normalnych

    Kolegi błędy błędami mam na to wyje....!! Tutaj nie chodzi o sama naprawę ale obsługę. Akurat poleceń Panią Kierownik z Dekady.

    2 7
  • Andrzej 2 wrz 2015
    Zenek napisał/a:

    Jak czytam to nasuwa mi się jedna refleksja ale jej nie przytoczę bo moderator natychmiast usunął by mój tekst :-). Powiem jedno, jestem klientem PLAY praktycznie od początku i jestem z tych usług bardzo zadowolony, a klientem jestem wymagającym na granicy "upierdliwości". Dużo podróżuje, korzystam z internetu i innych usług i uważam że zgodnie z reklamą jest to najlepsza sieć w chwili obecnej, może jedynie PLUS może z nią konkurować. To co pisze czawez27 jest po prostu żałosne, może nie żałosne ale na pewno śmieszne i kompromitujące samego autora. Tyle ode mnie.

    Żałosna jest twoja wypocina. Mnie internet nie interesują i inne usługi. Kompromitujesz się sam swoja wypowiedzia nie chcesz to nie odpowiadają.

    6 10
  • Andrzej 2 wrz 2015
    bill napisał/a:

    czawez27 i jeszcze próbują Ci wmówić że to przejaw histerii. Dobry żart. Najlepiej niech powiedzą od razu że nie biorą odpowiedzialności za sprzedawane telefony bez względu na to czy są zepsute, czy nie. A jak coś - zwali się winę na serwisanta.

    No właśnie:) całkiem inaczej działa ORANGE wyjdą do ciebie z pomocą. Play niech napisze regulamin na wejściu ze telefon zakupiony nie podlega gwarancji w chwili jego nabycia:)

    2 7
  • Andrzej 2 wrz 2015
    Gascan napisał/a:

    Raz na jakiś czas można odblokować warunkowo klientowi telefon w przypadku braku płatności, ma 7 dni na uregulowanie rachunków albo blokada wraca. To nie znajomości i kryminał tylko normalne procedury i każdy klient ma możliwość skorzystania z takiej możliwości. Przykro stwierdzić ale takie wyciąganie pochopnych wniosków to tylko przejaw histerii ;)

    To nie przejaw histerii i mogę dodać to nie było pierwszy raz !!! Kolegi każdy musi dostarczyc albo przesłać potwierdzenie a warunkowo mogą zrobić to raz!!! A nie więcej!!!

    2 6
  • Andrzej 2 wrz 2015
    bill napisał/a:

    Najlepiej sprzedać telefon, podpisać umowę, wziąć kasiorę, a potem wmawiać klientom że to nie oni tylko jakiś serwis. Ale robią ludzi w balona!

    Brawo tak właśnie działa play!!!!!!!!! Jeszcze jedna sytuacja która opisze PAN pracujący tam odblokowuje tel znajomemu chociaż rachunku nie zaplacil !! To dopiero jest kryminał masz znajomosc i wszystko zalatwisz.!!!!

    5 11
  • Andrzej 2 wrz 2015
    nomad napisał/a:

    Może napisz co się zepsuło. Czy to jakiś komponent w środku telefonu, czy też spadł i rozbiłeś ekran. Nie wszystko gwarancja obejmuje. Jeśli robisz nagonkę to opisz sytuację rzetelnie.

    Telefon nie posiada żadnych śladów uszkodzeń rysy pęknięcia itd. Nie robię nagonki tylko pisze jak sytuacja wygląda. Telefon MMA paski na ekranie gdzieś około 20 procent ekranu.

    3 4
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Gascan bardzo dobrze cie rozumie. Jedno jest nie zrozumiałe jeżeli taka firma jak regeneris ma taka renomę i prawie podkreslam każdy klient ma znia problem to taki salon play powinien się zastanowić czy nie zrezygnować z usług telefonów! Tutaj chciałem pokazać nieudolność salonu play jak i samych pracownikow. Play dba aby rachunek zapłacić i resztę maja gdzieś. Najgorsze w tym wszystkim ze KIEROWNICZKA mówi ze w obsłudze klienta pracują osoby z łapanki (niekompetętni) . wspomne ze 10 sierpnia play otrzymalo zgłoszenie ze telefon nie naprawia w ramach gwarancji (tel nowy 3miesiace) i jak bym sam nie zapytał co z telefonem to nigdy bym się nie dowiedział co z nim się dzieje!!!!! Siedzą i patrzą aby godz zlecialy TAK WLASNIE DZIAŁA PLAY!!

    2 8
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Blll;)dzięki czyli wieszo czym mówię:) NIGDY W PLAY!!

    4 9
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Agnes1 dobrze napisalas ale naprawdę tu spokojnie nie da się podejść a co w tym najgorsze rzeczniczka praw konsumenta w Myślenicach jeżeli wiesz o czym mówię to NIEPOROZUMIENIE!

    4 5
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Jeszcze jedna kwestia osoby pracujące podkreslam Kierownictwo w play mówi ze firma naprawiajaca regeneris ma nie dobrą renomę i każdy klient się skarży ---- TO COS TO ZNACZY !! szkoda ze play odwołuje się na swój regulamin ale rachunek potrafią przysłać!

    6 8
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Nie wiem co masz na myśli nie poradnie??? Z tym się nie zgodzie dbalem o telefon takie jest moje zdanie.A co do drugiej kwestii to nie masz racji ,nie będę opisywał sytuacji bo głowa może rozbolec ;)

    5 10
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Widzę dwie negatywne odpowiedzi na pewno z obsługi a.z do szkoły!!

    7 22
  • Andrzej 1 wrz 2015

    Wspolczuje każdemu klientowi telefon w tej sieci!!! Zastanowcie się 5razy czy iść podpisać umowę jak zepsuje ci się telefon na gwarancji to i tak zaplacisz. Pracujące osoby są bez szkoleń!!! WSTYD PLAY ODRADZAM USŁUGI .Jeżeli kierownik sklepu mówi ze osoby pracujące w obsłudze klienta są niekompetętni to samo świadczy o usługach play!!!

    17 36

Wisła Kraków

  • Andrzej 18 lip 2013

    Legia Mistrz Tyle w Temacie!!!!

    10 5