Walker84

Jak wam się podoba TVP TRWAM?

  • Wczoraj 19:30
    albert7575 napisał/a:
    hehe,o tym samym pomyślałem....ten gość juz totalnie odjechał,albo może tak sie dowartościowywuje,
    zresztą co możę napisać gość który ma zryty łeb TVNowską propagandą,to już są wraki nie ludzie i żadna resocjalizacja im już nie pomoze

    HEJ PEOWSKIE OSZOŁOMY !!!!!!!!
    SZYKUJECIE JUŻ JAKIES ZABOJSTWO.... NA KOGOŚ KTO NIE JEST Z WAMI A WIEC PRZECIW WAM,
    UDAŁA SIE TA SKŁADKA W TEATRZE ABY ZNALEŚĆ KOGOŚ KTO ZABIJE KACZYŃSKIEGO? NIE MA CHETNYCH CZY ZA DUZA BIORA?
    A CO TAM U NIEMCOW? BYLISCIE JUZ W BERLINIE? UPADLISCIE NA KOLANA? CZOŁAGLISCIE SIE ABY WSZYTSKO OPOWIEDZIEDZ?
    Pisałem już kiedyś że on dostaje pieniądze za pisanie w sieci od tusków i innych.
    Też już nie piszę w takich propagandowych temacikach. Ostatni raz i już mnie tutaj nie ma. Nie ma sensu karmić internetowych troli platformy.

Co tam Panie w polityce?

  • 20.03.2017 - 18:02
    m_markos napisał/a:
    Węglarczyk dał popalić TVPIS, teraz tylko czekać jak PIS będzie obczerniał onet.
    http://natemat.pl/204047,bartosz-weglarczyk-wdeptal-w-ziemie-dziennikarzy-prawicowych-mediow-przypomnial-to-o-czym-woleliby-zapomniec
    Tylko problem polega na tym że ten cały Węglarczyk kłamał podając cytat który nigdy nie padł.
    Wam propagandystom platformianym ciężko jest sprawdzić w komputerku co powiedział Wolski ?
    Sami sobie rzekome "zaoranie" kreujecie a tak naprawdę ten gostek się skompromitował .
  • 20.03.2017 - 11:02
    m_markos napisał/a:
    Coś się zmienia. PISowskie "zwycięstwo" podczas głosowania na Tuska chyba się czkawką zaczęło odbijać.

    http://www.rp.pl/Kraj/303199942-Maleje-przewaga-PiS-nad-PO.html
    Ciekawe kto im płacił za ten sondaż . Przypomina mi te co dawały bronkowi 65 % poparcia :)
    A 63 % frekwencji toż to szok ! Chyba od 20 lat takiej nie było ..
  • 19.03.2017 - 10:55
    Niezależne media według bona , markosa czy łukaszka. Parówkowy portalik lisa. Zero słowa o udziale Polski w szczycie G20 :
    http://natemat.pl/
  • 16.03.2017 - 15:20
    Tak jak pisałem kilka dni propagandy i poszczekiwań i już po krzyku.
    Markosy, łukaszki poszczekują jeszcze a karawana jedzie dalej . A mieli nas izolować ci z zachodu jak tutaj stękaliście nieraz :
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-02-26/polska-z-zaproszeniem-na-szczyt-g20-eksperci-to-szukanie-sojusznika/
    Przeciętny mieszkaniec Europy zachodniej ma gdzieś co się dziej w Polsce :
    http://kontrowersje.net/dogorywa_produkcja_zewn_trznego_garstwa_na_potrzeby_wewn_trznej_propagandy
  • 16.03.2017 - 15:16
    m_markos napisał/a:
    Matka kurka kłamał, pisał kłamstwa, kłąmstwo zostało mu udowodnione i został za to skazany. Niesądzisz że to sprawia że jego wiarygodność jest zerowa. Szanowani publicyści nie kłamią, a jeśli już się im to zdarzy to piszą sprostowania a nie kłócą się po sądach.
    Znam pojedyncze nazwiska które mi się gdzieś w jakiś artykułach przewinęły. W większości krajów jest trybunał, ale to nie jest ważne. Ważne jest to że jak coś jest zapisane w konstytucji to się to powinno przestrzegać albo zmienić konstytucją jak się ma większość. Konstytucja to świętość.

    Zgodnie z Konstytucją orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie obowiązującą i są ostateczne. Podlegają one niezwłocznemu ogłoszeniu. Żaden akt prawny nie upoważnia władzy wykonawczej do odmowy lub wstrzymania publikacji wyroku Trybunału Konstytucyjnego. Co jest w Polsce? Akty które nie są opublikowane ponad półtorej roku. Jak dla mnie Trybunał Stanu dla Twoich PISiackich idoli.
    A z którą konstytucją ? Tą z 56 roku ? A jak jakiś Sąd uzna w tym kraju że ktoś kłamał to na 100 % zawsze ma rację ? Pytanie z ciekawości ?

"Dobra zmiana" PiS

  • 20.03.2017 - 11:00
    bono napisał/a:
    Powołujesz się na portal w polityce. Jest on tak samo wiarygodny jak Wsieci. Ci sami ludzie Karnowscy, Janecki i wszystkie dupolizy PiS.

    Może zacznij czytać Wprost, taka Pisowska gazeta, ale jak Janeckiego wyrzucili, to można czytać.
    No ale co to ma do rzeczy jak tam jest film na którym jakiś platformiany sam się zaorał ?
    Czy to nagranie to też mistyfikacja ?
  • 12.03.2017 - 14:48
    Lukaszz napisał/a:
    Rozumie, że twoja deklaracja towarzyszu Walker ?
    Towarzyszu komsomolcu nie wiem jak rozumujecie ale jak wasi mają jakieś podpisy to najpierw niech je złożą bo z gadania nic nie wynika.
  • 12.03.2017 - 12:34
    Lukaszz napisał/a:
    Związek Nauczycielstwa Polskiego donosi, że zgromadził 420 tysięcy podpisów pod wnioskiem o REFERENDUM SZKOLNE.

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/bPbGaE6bsW0d1NMUUvONwOgiEFfLgJ
    Niech ci komuniści je najpierw złożą . Bo na razie to wróżenie z fusów. W 1998 roku sami protestowali przeciwko gimnazjom a dzisiaj na odwrót.
    Głowa od tego boli ..

Kocham PiS

  • 20.03.2017 - 10:58
    bono napisał/a:
    A od kiedy te ratingi są wiarygodne? Jeszcze niedawno Kaczor z Morawem, mówili że muszą taką wiarygodną agencje stworzyć w Polsce.
    Też im teraz nie wierzę, PiS ma rację, że bzdury piszą.
    No to powiedz to Markosowi bo z pół roku temu pisał tutaj o jakiś ratingach co mieli je obniżać . Teraz są niewiarygodne bo na korzyść Polski ,nie przepraszam Kaczyńskiego .
    Śmieszne z was ludziki :)
  • 19.03.2017 - 17:57
    krowka123 napisał/a:
    Zdecyduj sie wreszcie popierasz czy nie popierasz totalną opozycję?
    Raz ci jest wszystko jedno a za chwilę jedziesz po PiS ile wlezie.
    Poczytaj może expose twojego idola

    https://www.dropbox.com/s/l276hiptgp30tdl/Wniosek%20o%20konstruktywne%20wotum%20nieufno%C5%9Bci.pdf?dl=0
    Wygląda na to że gość sam nie wie czego chce. Nikogo nie popiera z nikim nie chce współpracować .
    Anarchista chyba.
  • 19.03.2017 - 17:54
    bono napisał/a:
    Ja uważam, że opozycja jest zła. Opozycja dobra, to taka która głosuje za PiS i godzi się na wszystkie działania rządu i nie robi burd ulicznych oraz nie podpuszcza społeczeństwa przeciw rządowi.

    Jedyną taką opozycją był dwa lata temu pis i właśnie tak się konstruktywnie zachowywał. Nawet Tusk został prezydentem UE za wstawiennictwem osobistym ówczesnego szefa opozycji Kaczyńskiego u Merkel.
    Dawaj więcej !
  • 19.03.2017 - 13:02
    m_markos napisał/a:
    No tak, ta zbieraninka ormowców, oceniana jest i rozliczana przez partię w której szeregach są między innymi takie "moralne autorytety" jak PRLowski prokurator, towarzysz Wolfgang, Jasiński, Kryże.

    Ani trochę nie jesteście od nich lepsi, ani trochę.
    O ile wiem Kaczyński , Macierewicz, Ziobro i Kamiński to nie te same osoby co "PRLowski prokurator, towarzysz Wolfgang, Jasiński, Kryże."
    Natomiast u was całe towarzych kryło zawsze i było na wysyłki esbeków łącznie z donaldem:
    https://www.youtube.com/watch?v=yJrOt3wPcxE
    http://niepoprawni.pl/blog/jeszcze-nie-przypisane/z-cyklu-od-mazowieckiego-do-tuska-5-czeslaw-kiszczak
  • 19.03.2017 - 11:46
    bono napisał/a:
    Zestawiasz tu dwóch alimenciarzy, Kijowskiego i Kurskiego.
    Wobec tylko jednego używasz słowa alimenciarz w znaczeniu obelżywym .
    Co rozróżnia tych alimenciarzy, poza zawodem który wykonują?
    Nie przepadam za Kurskim ale jest drobny szczegół. On nie jest alimenciarzem bo podobno nie ma zasądzonych alimentów . To jak może płacić coś czego nie ma ? Nawet chyba poszedł do sądu z waszymi pismakami o takie pomówienia jak ty tutaj piszesz.
    Kodomita to menda bo z jednej strony "walczy" o wolność , demokracje, zasady itd , itd.
    A z drugiej nie płacił / nie płaci zasądzonych przez Sąd.
    Porównywanie tych dwóch sytuacji jest mało poważne ale wiem bono że ty tak już masz.
    Może odniósł byś się do konkretów które poruszyłem w wcześniejszych postach bo znowu owijasz w bawełnę .
    Dlaczego na waszych marszach kodomitów jest coraz mniej wiary ?
    Ormowcy i inni esbecy się kruszą ? Czy może pogodzili się już z utratą emerytur ?
  • 19.03.2017 - 10:45
    Jak widać ta zgraja starych milicjantów i esbeków z każdym miesiącem topnieje .
    Alimenciarz musi coś wymyślić :
    http://wpolityce.pl/polityka/332027-zenujaca-frekwencja-na-manifestacjach-kod-nikt-juz-nie-chce-walczyc-za-alimenty-kijowskiego-zdjecia
  • 19.03.2017 - 10:42
    Na horyzoncie pojawił się kolejny błazen z frakcji kodomitów, platformianych i pseudonowoczesnych :
    http://wpolityce.pl/media/332060-rezyser-spotu-tvp-z-maklowiczem-zabiera-glos-wiedzial-ze-gra-w-spocie-tvp-nie-podobalo-mu-sie-ze-wystepuje-z-innymi-kolegami
  • 18.03.2017 - 15:21
    krowka123 napisał/a:
    Bono skąd bierzesz te kalwaryjskie rymy?
    Zauważyłam że powoli schodzisz na psy,dawniej jeszcze można było z Tobą podyskutować a teraz dno i metr mułu.
    Jak nie ma nic do napisania sensownego w opozycji to zamula takimi gniotami jak wyżej.
    Stara śpiewka.
    Tymczasem kumple bona i markosa czyli zbieraninka ormowców co się zwie KOD po chwilowej nieobecności (zapewne w celu przykrycia kompromitacji głównego alimenciarza kraju ) urządza sobie kolejną szopkę. Frekwencja jak to u nich bywa słabiutka :
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wolne-samorzady-i-wolne-sady-demonstracja-kod-u,226962.html
  • 18.03.2017 - 12:25
    bono napisał/a:
    http://natemat.pl/203871,swiecki-prorok-we-wlasnym-kraju-gdyby-platforma-posluchala-janusza-palikota-to-byc-moze-nie-oddalaby-wladzy-pis
    Palidure ń jako wyrocznia . Śmiech na sali :)
    Błazen który ściągnął do sejmu jeszcze większych błaznów nie oferując nic poza jakimś festynami dla homosiów i innych dziwaków.
    I do tego jeszcze robienie z najbardziej złodziejskiej partii jakiejś wielkiej siły w stosunku do Pisu czy jakiejkolwiek innej formacji.
    Do bona i co po niektórych nadal nie dociera że ludzie w końcu pokazali środkowy palec Tuskom , Palikmiotom i innym cwaniaczkom .
  • 12.03.2017 - 16:56
    m_markos napisał/a:
    Walker, Ty to możesz próbować przekonywać swój ciemny elektorat a nie ludzi którzy czytają te media na co dzień.

    Wybory UE były głównym tematem WSZYSTKICH mediów w UE. Niestety Polski rząd a raczej PISiaki były na pierwszych stronach portali a z racji swojego oderwanego od rzeczywistości stanowiska.

    Nie pasują ci polskie odnośniki? Wpisz w google

    "european council election 2017 pis poland"

    a wyskoczą Ci artykuły prasowe z całego świata na ten temat z ostatnich kilku dni.
    I w nich się nie bawią tylko nazywają po imieniu to co PIS odpieprzyl jest. Np.:

    ----------------------
    'Paranoid plot’ against European Council president Donald Tusk
    http://www.irishexaminer.com/viewpoints/analysis/paranoid-plot-against-european-council-president-donald-tusk-444530.html
    ----------------------
    Nie spinaj się tak bardzo . W większości gazet i telewizji to temat drugorzędny. Tylko w propagandówkach finansowanych przez zachodnią finansjerkę jest trochę wypocin. Podobnie jak u nas w gównoborczej i tej gadzinówce lisa rudego. I tak za tydzień nikt o tym nie będzie pamiętał.
    Tutaj jest lepszy klient i ma w dupie jakąś tam poprawność polityczną. I myślisz że mu coś zrobią :
    http://www.tvp.info/29458636/prezydent-turcji-o-holandii-kraj-niedobitkow-nazizmu-i-faszystow
  • 12.03.2017 - 15:47
    bono napisał/a:
    Myśmy już nieraz w historii byli mądrzy i dlatego musieliśmy służyć trzem cesarzom.

    Kaczor to szlachciura z liberum veto po reinkarnacji. Chce nas wprowadzić w kolejne zabory.

    A na kler nie rzucę już złamanego grosza- targowiczanie.
    To właśnie w Unia nam zabiera częściową suwerenność. Przez 45 lat byliśmy w takim kures..ie jak RWPG a teraz jesteśmy dla odmiany w UE .
  • 12.03.2017 - 14:52
    m_markos napisał/a:
    Masz rację ciężko dyskutować. Większość ludzi zangażowanych w politykę z krajów zachodnich zaczęła uważać Polaków za nawiedzonych a tak naprawdę akcja z wyborami Tuska to wina tylko i wyłącznie PISowskich popaprańców. Większość (54%) była za wyborem Tuska.

    Dziękuję że żyjemy współcześnie i każdy możę sobie sprawdzić nawet po polsku co prasa zachodnia pisze. I żadne Walkery, Niezależne, TVPISy nie są w stanie przesłonić rzeczywistość. Poczytaj i Ty bo masz trudności ze znalezieniem.

    https://www.google.pl/search?q=prasa+zachodnia+po+wyborze+tuska&oq=prasa+zachodnia+po+wyborze+tuska&aqs=chrome..69i57.11783j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    Tak jest w twoich myślach a nawet jeżeli tak jest to nie ma się co przejmować. Na uznanie wśród jakiś lewaków u których muslimy gwałcą na potęgę kobiety nie powinno nam zależeć . Po za tym to tym palantom bardziej zależy żeby Polska była sterowana i była w UE bardziej niż nam na tym żeby Polska byłą w Unii . To jest chyba oczywiste.
    Właśnie sprawdzałem tą prasę i nic tam prawie nie znalazłem oprócz kilku śladowych wypocin w propagandówkach jak u lisa z newsweeka .

    Tutaj jest choćby z hitlerowców strony i gówno tam jest. Jakiś malutki artykulik na 50 stronie o kaczorze :
    https://www.welt.de/
    http://www.sueddeutsche.de/politik
    http://www.zeit.de/index

    Jak widać Erdogan i Turcja są na topie a markosik i łukaszek będą wciskać że na zachodzie się przejmują Polską i Kaczyńskim .
    Słaba propaganda.
  • 12.03.2017 - 14:08
    bono napisał/a:
    To nie Kaczor ma wyjść na swoje. To my nie mamy stracić na jego psychopatycznej chęci wyprowadzenia nas z Unii Europejskiej.
    Unia sama się rozpadnie w ciągu najblizszych kilkudziesięciu lat. Co mądrzejsi się sami już ewakuują z tego eurosojuza (brytole)
  • 12.03.2017 - 12:45
    Maggie_Brown napisał/a:
    Walker, 1:27! Nawet Orban, cała Grupa Wyszehradzka, nie chce wikłać się w PiSowy obłęd na europejskiej arenie. Argument dotyczący rządu jest niepoważny, tak jak sam chory rząd. Proponuję poczytać europejską prasę, i to nie tylko zachodnią, aby wyrobić sobie zdanie na temat PiSu. Mam nadzieję, że klapki szybko spadną z oczu.
    No ciężko dyskutować bo właśnie wszedłem na strony 20 największych gazet w europie zachodniej i na temat pisu gizik tam jest . Widzę że podobnie jak markos czy bono uprawiasz tutaj propagandę przeciwko kaczorowi.
    Z tym 1:27 to śmiech na całego. Przecież już dzieci wiedziały że Tuska Niemcy i Francuzi wybiorą . Czy ty czytasz czasem co tutaj ludzie piszą ? Kaczor i tak wyjdzie na swoje wykorzystując to że Tusk tam zostaje .
  • 12.03.2017 - 2:34
    bono napisał/a:
    We wszystkich niezależnych tv ten sondaż był podawany w dniu wyborów.
    Co do Niemiec i Francji- bo wyraźnie masz fobię na punkcie dwa, trzy razy bogatszych od siebie.
    A niechże Kaczyński przeskoczy Niemcy i zamiast przejąć po nich stery odda je większości państw-Litwie,Łotwie,Estonii,Chorwacji Słowacji, Słowenii, Austrii,Bułgarii będą mieli większość jako ilość państw i będzie sprawiedliwie.
    Nie ma co mieć pretensji do Niemiec, że są bogatsi od nas, musieli by rozdać swój majątek tak, żeby być na poziomie Bułgarii i wtedy było by sprawiedliwie.
    Twoje poczucie sprawiedliwości to czysty bolszewizm, a zasłaniacie się prawicowością. Ty i twoi idole mają tyle z prawicą co Lenin i Stalin.
    Zawsze twierdziłem że jesteś manipulatorem dlatego proszę o jakieś statystyki z których wynika te podobno ponad 70 % poparcia dla donka ...
  • 11.03.2017 - 18:32
    bono napisał/a:
    78% to wynik na tak sondażu ,
    czy jesteś za Tuskiem jako szefemUE. Myślałerm że czytasz nie tylko radiomaryjne gazety.

    Co do równości, sam omijasz lumpa na ulicy i nie traktujesz go podobnie jak prezesa Pis.

    Pisanie o równiejszych (Niemcy) a samemu próbie przewodzenia słabszym i mniejszym od siebie przez Kaczora- cholerna hipokryzja.

    W jaki sposób ustawia Słowaków? ano każe im głosować przeciw Tuskowi im i innym, tylko że oni wypięli d. na Kaczora i uznali go za psychopatę (tak pisała prasa słowacka)
    Nic im nie kazał bo po pierwsze nie ma takich instrumentów żeby komukolwiek coś "kazać" jak to piszesz. Niestety odmiennie wygląda sytuacja z Niemcami i Francją bo oni jak widać po tym szczycie dzielą UE na słabsze i mocniejsze państwa. Jak można porównywać wyimaginowaną przez ciebie próbę wymuszenia na jakimś państwie głosu przez Polskę ( nie ma żadnego rezultatu) z faktycznym forsowanie Tuska przez Angelę i Francuzów wbrew woli Państwa sojuszniczego ?
    Czy z tobą wszystko w porządku ?
    Podaj mi jakiś sondaż który wskazuje te 78 % bo nie mogę zobaczyć . Może wyczytałeś u Michnika ?
  • 11.03.2017 - 18:11
    bono napisał/a:
    Z tobą rozmawia się jak z Albinem Siwakiem-ten sam poziom; czyli coś w rodzaju "nad Wisłą Odrą i Nysą- najlepsi kur.a to my są"
    Piepszysz o Holendrach a Kaczyński chciałby ustawiać Słowaków i innych małych a zdumiony jesteś tym , że Niemcy czy USA mając duży potencjał liczą się w świecie a więc mogą wpływać na jego losy, również Rosjanie, Chinczycy a za chwilę Indie.

    Masz tą prostacką filozofię z PRL-u , bo cały ten PiS z Kaczyńskim to zwykli ubowcy w mentalności, tylko mają wielką żałość do tamtego systemu, że ich olał. Teraz budują ten system na nowo ale ze sobą jako sekretarzami.
    Widzę że nic nowego . Po staremu tylko same epitety , wyzwiska i zero konkretów.
    Zadałem pytanie skąd wytrzasnąłeś 78 % poparcia dla Tuska ?
    I dlaczego piszecie o demokracji , równości jak zaraz sam przyznajesz że Niemcy i Francuzi są silniejsi to mogą robić co chcą mimo iż Państwo z którego pochodzi kandydat oficjalnie go nie popiera ? Gdzie jest ta jedność europejska ?
    I w jaki sposób ustawia Kaczyński Słowaków czy jakiekolwiek inne Państwo na świecie ? Przykład ?
  • 11.03.2017 - 17:50
    bono napisał/a:
    Rząd nie ma nic do gadania bo jest to reelekcja, a to że mściwy rząd chciał zamieszać umysłami jak w Polsce -twoim, tam nie ma takich ciemniaków.

    Nie jest organizacją równych państw bo Chorwacja ma 4 min. obywateli a Niemcy 90 mln.
    Co do głosowania, to mimo że PiS nakazał weto to państwa suwerenne go nie posłuchały.
    Zrobił więc liberum veto.

    Co do wykorzystywania Polski jako taniej siły roboczej, to jak czytam ciebie, to wydaje mi się, że UE wobec ciebie nie ma innej propozycji.
    Nie każdy nadaje się na menagera.
    Ale już ja pracuję dla nich i jako Polak wykorzystuję ich rynek a zyski zostają w Polsce.
    No to wszystko wskazuje na to że ciebie też ruch.. ą .
    Jak nie jest jak jest napisane że jest ? I o równości i jedności europejskiej pieprzą wszyscy poparzeni lewacy w koło macieju od zawsze
    I od kiedy o tym czy ktoś ma więcej do gadania decyduje liczba obywateli a jak tak to mamy więcej do powiedzenia od Holendrów ?
    I nie odpowiedziałeś na pytanie skąd wziąłeś 78 poparcia dla Tuska .
    Masz rację w jednym tam nie ma ciemniaków tylko są sami cwaniacy i ich pomagierzy jak donek własnie .
  • 11.03.2017 - 17:15
    m_markos napisał/a:
    Czytanie Walkera to jak oglądnie TVPIS. Takie same herezje.

    Wybory TUSKA to porażka dla PIS bo:
    *Kraje UE pokazały środkowy palec PISowi dając do zrozumienia że zupełnie się z nim nie liczą.

    *Okazało się że Kaczyński/Waszczykowski nie zbudował żadnego sojuszu w UE nawet z węgierskim Orbanem, czy grupą Wyszechradzką. Komentarz mediów węgierskich bezcenny: "Lojalnośc nie obowiązuje gdy partner utracił zdrowy rozsądek"

    *PIS nIe potrafił nikogo przekonać by Tuska nie wybierali."Ofensywa" dyplomatyczna miała zero skuteczności.Szydło na misji samobójczej została ośmieszona

    *Kaczyński został skompromitowany. Przedstawiciele z państw głosujących pukali się w głowę jak państwo z którego pochodzi najpoważniejszy kandydat może grać przeciwko niemu.

    *Cała sytuacja źle rokuje na przyszłość. Rząd PISowski nie potrafi zawiązywać sojuszy, negocjować, rozmawiać. Polski obóz rządzący dał się zareklamować w Europie jako co najmniej "nawiedzony".

    *Zachodnie media pokazały manipulacje które były w TVPIS.

    To co się stało to po prostu KATASTROFA DYPLOMATYCZNA. O tym się w szkołach będą uczyć.
    Kolejna propagandowa agitka w wykonaniu markosa. Już pisałem do twojego współtowarzysza żeby się i ty też tak bardzo nie podniecał.
    Niestety kolego ale decyzja o wyborze Tuska jeszcze raz jest dowodem na to że Unia nie jest organizacją równych państw ( jak to czasem wciskacie razem z bonem i spółką) przynajmniej jak widać w kwestii decyzji personalnych. Są silniejsi i słabsi. Przykre to ale prawdziwe.
    Wygląda na to że ta cała "integracja" to wykorzystywanie Polski w dotychczasowym stylu jako taniej siły roboczej i ogromnego rynku zbytu dla produkcji zachodniej ( głównie Niemieckiej i Francuskiej) .
    Oczywiście słabszej jakości o czym świadczy doskonale kwestia ostatnich zapytani jednego z europosłów .
    Co do Kaczyńskiego to on doskonale wiedział że dojdzie do reelekcji Tuska . Takie coś średnio orientujący się laik mógł przewidzieć . To nie róbcie z ludzi debili. W perspektywie czasowej i tak mu się to opłaci choćby już na samym początku można powiedzieć że to był niemiecki kandydat.
  • 11.03.2017 - 15:51
    bono napisał/a:
    PiS go nie popiera, ale78% Polaków- tak i 27 rządów EU więc nie chrzań że tylko Niemcy czy Francuzi.
    Niemcy i Francuzi się liczą . No może jeszcze Włosi nie licząc wyspiarzy. Całą reszta ma gówno do gadania podobnie jak sam Tusk.
    Może go popierać nawet 100 % Polaków ale go nie popiera oficjalnie Rząd kraju członkowskiego. Taka jest niestety prawda. A tak z ciekawości to skąd ty wziąłeś te 78 % poparcia dla Tuska wśród Polaków ?

Policja zaprasza do debaty: W których miejscowościach potrzebne są posterunki?

  • 16.03.2017 - 15:07
    Sułkowice , Lubień i chyba w najgorszej sytuacji jest Skomielna Biała bo oni są w naszym powiecie a tam jest grubo ponad 20 km od Komendy w Myślenicach.
Pokaż więcej komentarzy