Zakopianka: 35 milionów z ministerstwa na poprawę bezpieczeństwa

  • 12 mar 2016

    Jedni chcą kładkę, inni chcą tunel. Dla mnie nie ma różnicy, mogę Wam zbudować obydwa obiekty. Kwestia kosztów, zamożności inwestora. Osobiście uważam, że bardziej rozsądnym rozwiązaniem (z punktu widzenia wygody mieszkańców podczas budowy) jest kładka. No i bardziej korzystnie się prezentuje, a tunelu nie widać. Kładka jest tańsza, przyciąga oko. Jeżeli mieszkańcy chcą tunelu to proszę liczyć się z czasowymi utrudnieniami ruchu, zwężeniami jezdni, ograniczeniami prędkości i korkami. Kto zna korki na Zakopiance te wie o czym mówię. W obecnej sytuacji, gdy Zakopianka na odcinku Myślenice - Kraków jest już zmodernizowana, budowa tunelu (podziemnego przejścia dla pieszych) jest trudniejsza technologicznie niż dla drogi nowo budowanej, ale możliwa. Natomiast proszę nie porównywać budowy tunelu pod Luboniem z propozycjami na odcinku Myślenice - Kraków, gdyż jest to zupełnie zagadnienie technologiczne. Trochę obiektów już zbudowałem, tak że z kładką/tunelem i mieszkańcami sobie poradzę.

    pozdrawiam
    Mostowiec

    6 5