drogi drake nawet największy ponurak, bufon i egoista spotykając miłą, uśmiechniętą osobę ŁAGODNIEJE - tu jest sedno problemu na basen wiele osób przychodzi żeby się odstresować, popływać zapomnieć o wielu sprawach.
Jeśli urocza Pani zwróciła by uwagę w kulturalny i miły sposób to niejeden klient by się zastanowił nad sobą a jeśli Pani "warczy" na niego klient odpowiada tym samym.
~ewka16 kwi 2010
Ja nie prosiłam o opinie dotyczące czystości .
Chodziło mi o stosunek obsługi do klienta ponieważ od niedawna mieszkam w Myślenicach i niestety muszę stwierdzić że nie lubię korzystać z basenu z powodu pracującej tam obsługi podam kilka przykładów :
1. Pani obsługująca w kawiarence siedzi przy stoliku z rozłożoną gazetą z obrażoną miną wstaje bo wszedł klient i musi go obsłużyć
2. Pani w szatni w trakcie gdy kilka osób korzysta z natrysku leje śmierdzącą chemię następnie wciąga szlaufa i spukuje tę substancję wszystkich wkoło opryskując
grzecznie pytam czy może chwilę poczekać a szanowna Pani z krzykiem na mnie żeby nie deptać bo robię ślady
3. zima wchodzę mówię "dzień dobry" w odpowiedzi słyszę podniesionym głosem cytuję : " proszę otrzepać buty ja tu nie jestem od sprzątania po każdym " koniec cytatu.
Zaznaczam że buty czepałam przed wejściem - ale niestety ciągle padał śnieg i wogóle nie było odśnieżone.
Mogła bym przytoczyć jeszcze wiele przykładów .
DLATEGO PISZĘ ŻE JA TAM SIĘ CZUJĘ JAK W EPOCE KOMUNIZMU - SŁUŻBOWY STOLIK, KAWKA, AROGANCJA BEZ KULTURY OSBISTEJ .
BARDZO BYM CHCIAŁA WCHODZIĆ TAM I WIDZIEĆ MIŁE I PACHNĄCE PANIE SŁUŻĄCE RADĄ I POMOCĄ .
~ewka15 kwi 2010
Co sądzicie o basenie w Myślenicach ???
Szczególnie chodzi mi o obsługę sprzątającą i obsługę w szatni.
Bo ja niezmiennie odnoszę wrażenie że Panie tam pracujące zatrzymały się w " głębokim komuniźmie ".
Są niemiłe i aroganckie - wręcz niezadowolone że muszą podać kluczyk lub kurtkę.
Rzadko uśmiechają się, nie dbają o klienta.
Oczywiście nie dotyczy to wszystkich - ale ja niestety zaobserwowałam to u większości obsługi.
Kaczyńscy na Wawelu
masz świętą rację !!!!
CAŁA PRAWDA - " a świstak siedzi i zawija w sreberka..... "
BASENY W MYŚLENICACH - kryty, odkryty - ceny, godziny otwarcia
drogi drake nawet największy ponurak, bufon i egoista spotykając miłą, uśmiechniętą osobę ŁAGODNIEJE - tu jest sedno problemu na basen wiele osób przychodzi żeby się odstresować, popływać zapomnieć o wielu sprawach.
Jeśli urocza Pani zwróciła by uwagę w kulturalny i miły sposób to niejeden klient by się zastanowił nad sobą a jeśli Pani "warczy" na niego klient odpowiada tym samym.
Ja nie prosiłam o opinie dotyczące czystości .
Chodziło mi o stosunek obsługi do klienta ponieważ od niedawna mieszkam w Myślenicach i niestety muszę stwierdzić że nie lubię korzystać z basenu z powodu pracującej tam obsługi podam kilka przykładów :
1. Pani obsługująca w kawiarence siedzi przy stoliku z rozłożoną gazetą z obrażoną miną wstaje bo wszedł klient i musi go obsłużyć
2. Pani w szatni w trakcie gdy kilka osób korzysta z natrysku leje śmierdzącą chemię następnie wciąga szlaufa i spukuje tę substancję wszystkich wkoło opryskując
grzecznie pytam czy może chwilę poczekać a szanowna Pani z krzykiem na mnie żeby nie deptać bo robię ślady
3. zima wchodzę mówię "dzień dobry" w odpowiedzi słyszę podniesionym głosem cytuję : " proszę otrzepać buty ja tu nie jestem od sprzątania po każdym " koniec cytatu.
Zaznaczam że buty czepałam przed wejściem - ale niestety ciągle padał śnieg i wogóle nie było odśnieżone.
Mogła bym przytoczyć jeszcze wiele przykładów .
DLATEGO PISZĘ ŻE JA TAM SIĘ CZUJĘ JAK W EPOCE KOMUNIZMU - SŁUŻBOWY STOLIK, KAWKA, AROGANCJA BEZ KULTURY OSBISTEJ .
BARDZO BYM CHCIAŁA WCHODZIĆ TAM I WIDZIEĆ MIŁE I PACHNĄCE PANIE SŁUŻĄCE RADĄ I POMOCĄ .
Co sądzicie o basenie w Myślenicach ???
Szczególnie chodzi mi o obsługę sprzątającą i obsługę w szatni.
Bo ja niezmiennie odnoszę wrażenie że Panie tam pracujące zatrzymały się w " głębokim komuniźmie ".
Są niemiłe i aroganckie - wręcz niezadowolone że muszą podać kluczyk lub kurtkę.
Rzadko uśmiechają się, nie dbają o klienta.
Oczywiście nie dotyczy to wszystkich - ale ja niestety zaobserwowałam to u większości obsługi.